|
Тема |
Re: Две услуги, два номера, една фактура - защо? [re: OSag] |
|
Автор |
ПУXЧE () |
|
Публикувано | 26.11.12 12:34 |
|
|
Момче, не говори все едно нямаш мобилен телефон, става ли? С надвнесените пари се коригира всеки месец това, което имаш да платиш. Като имаш непредвидено допълнително потребление, ще го разбереш, въпрос е само на време. Ти, ако не си слагал някоя стотинка на сметката си, за да я закръглиш, когато плащаш на касата, аз съм. Дразни ме нежеланието им да им дам парите предварително, все едно им разбърквам схемата с моите нищо и никакви 200 лв за 2 години. Хората правят два пъти по-голяма сметка за един месец. Не се опитвам да клинча, просто нямам навика да ходя да плащам телефонни сметки всеки месец.
|
| |
Две услуги, два номера, една фактура - защо?
|
Пyxчe
| 10.11.12 20:44 |
Re: Две услуги, два номера, една фактура - защо?
| cyg
| 13.11.12 10:23 |
Re: Две услуги, два номера, една фактура - защо?
| ПУXЧE
| 13.11.12 12:43 |
Re: Две услуги, два номера, една фактура - защо?
| OSag
| 24.11.12 22:26 |
Re: Две услуги, два номера, една фактура - защо?
| ПУXЧE
| 25.11.12 18:42 |
Re: Две услуги, два номера, една фактура - защо?
| OSag
| 25.11.12 20:25 |
Re: Две услуги, два номера, една фактура - защо?
| ПУXЧE
| 26.11.12 12:34 |
Re: Две услуги, два номера, една фактура - защо?
| OSag
| 26.11.12 12:38 |
Re: Две услуги, два номера, една фактура - защо?
| ПУXЧE
| 26.11.12 21:33 |
Re: Две услуги, два номера, една фактура - защо?
| roostercocks
| 11.12.12 16:36 |
|
|
|
|