| 
	
 | 
	
          
            
              
                | Тема | 
                   Re: Предизвестие за прекратяване на договор с Глобул [re: Cтepн™] | 
                 |  
| Автор | 
ratna () | 
 |  
| Публикувано | 03.01.12 17:23 | 
 
 |  
 
 |  
        | 
         
        
  
        
				"ама то сега управителя го няма, само той има право да приема такива работи, ако може елате утре".
  или "само в централните офиси на Глобул може да прекратите договора " . Пълни измислици на служителите , защото във всеки един магазин на Глобул е възможно това .
 Та освен едномесечното предизвестие подадох и заявление за прекратяване на мобилни услуги . На момента те карат да разговаряш с техен оператор , който започва да те разпитва , ама защо така не искаш вече да си абонат , а знаеш ли какви нови планове има . И се настройваш за слушане , което варира в зависимост от скоростта на говора на техния представител . И така като изслушаш всичко и продължаваш да не искаш да си абонат ти дават някакъв код , който трябва да предадеш на служителя от магазина и започва деактивирането на картата ти . Най - късно до 48 часа . През това време , не трябва да провеждаш разговори , защото щели да спрат тази деактивация.
 В момента на подаването на това заявление си платих  сметка , която ми беше изчислена от техен служител и след ден ми се деактивира картата . Обаче в края на м. декември ми пращат фактура със сметка , въпреки , че съм платила наличната сума преди деактивациата на картата и повече не съм имала никакви разговори !!!
 Ще има да чакат да им я платя .
  
        
        
  
          |  | 
 |    |   
 
 |  
 |   
 |