|
Тема |
Re: Предизвестие за прекратяване на договор с Глобул [re: Cтepн™] |
|
Автор |
ratna () |
|
Публикувано | 03.01.12 17:23 |
|
|
"ама то сега управителя го няма, само той има право да приема такива работи, ако може елате утре".
или "само в централните офиси на Глобул може да прекратите договора " . Пълни измислици на служителите , защото във всеки един магазин на Глобул е възможно това .
Та освен едномесечното предизвестие подадох и заявление за прекратяване на мобилни услуги . На момента те карат да разговаряш с техен оператор , който започва да те разпитва , ама защо така не искаш вече да си абонат , а знаеш ли какви нови планове има . И се настройваш за слушане , което варира в зависимост от скоростта на говора на техния представител . И така като изслушаш всичко и продължаваш да не искаш да си абонат ти дават някакъв код , който трябва да предадеш на служителя от магазина и започва деактивирането на картата ти . Най - късно до 48 часа . През това време , не трябва да провеждаш разговори , защото щели да спрат тази деактивация.
В момента на подаването на това заявление си платих сметка , която ми беше изчислена от техен служител и след ден ми се деактивира картата . Обаче в края на м. декември ми пращат фактура със сметка , въпреки , че съм платила наличната сума преди деактивациата на картата и повече не съм имала никакви разговори !!!
Ще има да чакат да им я платя .
|
| |
|
|
|