Здравей,
От доста години съм абонат на Глобул (преди това бях на Мтел, но вече не помня от какво бях недоволна и смених оператора)
В началото подписах 1 стар план - Глобул 30, после смених на Глобул 10 и останах на този план доста години, дори след като вече не съществуваше като абонаментен план за нови договори, т.е. беше отпаднал, продължаваха да ми тарифират разговорите по него, защото аз не бях подписала договор за друг. И точно по същия начин при всяко плащане на сметка в магазините ме кандардисваха да подпиша нов договор. Действително този стар план ми излизаше доста скъпо, но не можех да харесам нов.
Преди година подписах нов договор - на Глобул макс (100 мин. към всички глобулски номера за 9.90 лв. + пакет 100 мин към всички национални за 15.90, т.е. общо 26 лв.) и това много ме устройва. Като наближи изтичането на срока на договора, от глобул ми направиха страхотни предложения за закупуване на телефони на доста по-ниски цени по програма "заедно". Преподписах нов едногодишен договор, пак същия вариант, но вече имаше в цената от 9.90 освен 100 мин. към глобулските номера и неограничено към 1 . През тази 1 год. пуснаха и нов план - UNLIMITED, който също е доста добър за моите нужди - да имам минути към всички на една сносна цена. А след 1 година очаквам пак да ми направят изгодни предложения. Въобще прави ми впечатление, че от Глобул държат на старите си клиенти. Не зная как е при другите оператори, но Мтел май не "ухажват" така старите клиенти. Изглежда разчитат на това, че доста ведомства и др. са техни клиенти от "време оно", когато нямаше други. То като се замислиш, ако лекарите и полицаите им се разбягат... Водя доста разговори с мтелски телефони и съм гледала плановете им, но не виждам план, който да ми е много по-изгоден от този вариант на Глобул, за да си купя втори телефон.
Написах ти всичко това, като се надявам да си отговориш на зададения от тебе въпрос, както и да знаеш какви са + и - от подписването на нов договор и оставането да се подновява автоматично. Надявам се, че бях полезна.
|