|
|
| Тема |
Re: Варианти? [re: Are-you-talking-to-m] |
|
| Автор |
cyg (<>) |
|
| Публикувано | 18.03.10 12:56 |
|
|
|
Аз доскоро не знаех каква ми е месечната такса и тарифния план
Човек трябва добре да познава условията на договорите. Оттам се получават най-често проблеми.
но длъжен ли е клиентът пък да проверява постоянно сметката си
Не длъжен, разбира се. Ако иска обаче да контролира разходите си е желателно да го прави. Евентуални грешки се хващат във фактурата, но по честия контрол също помага. Така например факта, че БТК вземаше неправомерно по 20% при зареждане на предплатени, бе засечен при такива проверки.
Проверката при Глобул става чрез:
*123*2# - за изразходването на включените минути, подробно разделени според вида си
*123*1# - за текуща сметка и минали задължения
Удрям ПИН-а, иска ПУК...Удрям ПУК-а и картата спрЕ!
| |
| |
|
|
|