Май точно МТел въведе в Бг тази иновация - предплатена карта с промоции, които са валидни до следващо презареждане или до 30 дни
Всъщност за 10 год. общуване с МТел научих твърдо едно - когато се наложи да вляза в техен магазин, то да знам повече от продавачите там по въпроса. Огромна част от недоволството на хората е именно от front office персонала им. На моменти имат въпиюща некомпетентност. Вероятно им плащат малко (когато щерката работеше в Глобул й плащаха значително повече от нейни колежки в МТел + редовни премии) и се въртят често и не сварват да научат всичко.
Последен случай - преди година. В магазина никой не знаеше, че от 3 дена има промоция и ако закупиш бокс, то за целия период на договора обажданията към бтк (всъщност към всички фиксирани) е 1 ст./мин. с ДДС след 50-те безплатни. И без начална такса, срещу 13,2 + 1,5 ст./мин бтк-бтк...жалко, че не предлагаха 5 год. договори Твърдяха, че сайтът е неофициална информация, да не гледам там. А и по тв вече имаше реклами. А те ми навират стари брошури. Ти ще си тръгнеш, ама аз звъннах на точния човек, той на когото трябва и след 10 мин. всички в магазина ме посрещнаха като арабски шейх, идващ да купи ЦСКА или носещ факс за играчи на Левски
В противовес - на *88 станаха наистина компетентни, културни и коректни. Откакто почнаха да записват и да се представят. Преди години не можех 2 дена да накарам една Моторола да й работи мейл-клиента. Не ще и това е. На *88 минахме по процедурата, описана в сайта, ама аз вече я бях прекопал няколко пъти. Тогава момето беше съвсем коректно - не мога да ви помогна, звъннете на 1010, но знайте че разговорът там не е безплатен. ОК, звъня. Човекът помисли 10-ина сек. и каза, че трябва да провери, ще ми звънне за да не плащам аз разговора. И след няколко минути ми се обади за решението.
Ето ти коректност от-до.
Същото беше и когато поисках да си регистрирам бокса за и-фактура. Няма как да стане, щото боксовете нямат СМС функционалност. Айде мейл, отговор с питане за юзернейм, пращам го и след малко ми звъни жена от МТел с въпроса, че е видяла, че имам и други регистрирани номера, не желая ли всичките да ги обедини в един акаунт? Как да не желая, ама в FAQ-а им пише, че това става само за бизнес номера, за частните - акаунт за всеки номер. И ми ги обедини без аз да съм инициирал това удобство.
Редактирано от Cтepн™ на 27.09.09 10:26.
|