| 
	
 | 
	
          
            
              
                | Тема | 
                   Re: Надписана фактура - Глобул [re: root666] | 
                 |  
| Автор | 
rudolf_1 (новак) | 
 |  
| Публикувано | 07.04.09 11:11 | 
 
 |  
 
 |  
        | 
         
        
  
        
				Да, естествено, че целта на тези допълнителни минути в никакъв случай не е жест към клиента. Тя не е и да се приучи той да говори повече, за да се реализират повече приходи след сършването на периода. Според мен чистата цел е точно в този граничен период клиентът да изговори повече, отколкото са реално вече минутите, точно поради причина, че не може добре да изчисли какво има да говори. И точно тука горят най-вече абонатите на 5-левовата тарифа, които по правило са възрастни и на които децата са взели някакъв телефон с минималнен абонамент, за да могат да се чуват. Или пък, ако не са възрастни, това са хора без претенции а и без познания, резултатът е пак същият.
  
        
        
  
          |  | 
 |    |   
 
 |  
 |   
 |