|
Тема |
Re: Надписана фактура - Глобул [re: root666] |
|
Автор |
rudolf_1 (новак) |
|
Публикувано | 07.04.09 11:11 |
|
|
Да, естествено, че целта на тези допълнителни минути в никакъв случай не е жест към клиента. Тя не е и да се приучи той да говори повече, за да се реализират повече приходи след сършването на периода. Според мен чистата цел е точно в този граничен период клиентът да изговори повече, отколкото са реално вече минутите, точно поради причина, че не може добре да изчисли какво има да говори. И точно тука горят най-вече абонатите на 5-левовата тарифа, които по правило са възрастни и на които децата са взели някакъв телефон с минималнен абонамент, за да могат да се чуват. Или пък, ако не са възрастни, това са хора без претенции а и без познания, резултатът е пак същият.
|
| |
|
|
|