|
Тема |
Надписана фактура - Глобул |
|
Автор |
root666 (новак) |
|
Публикувано | 06.04.09 10:50 |
|
|
Здравейте
В края на септември преподписах договора си с Глобул по програма Глобул Смарт за една година и според действаща тогава промоция получих
бонус +100 минути месечно в групата за приятели за период от 6 месеца. Последния месец от които получавам тези безплатни минути, на 18-ти и 19-ти март разговорите ми в групата за приятели са таксувани, въпреки че не са изчерпани пакета с безплатни минути, както е видно от приложения скрийншот.
Писах мейл на customercare@globul.bg, но отговор никакъв. Може би разговора с оператор на 123 би бил по-полезен, но проблема е че картата я позлва майка ми, която е на 100 км разстояние от мен, а договора е на мое име. Тя едва ли би се оправила с оператор. Жената се беше притеснила от надписаната фактура, защото в продължение на две години си ползва само безплатните минути от плана и плаща само 5 лева такса. Не че два лева надписване са голяма работа, но от другия месец аз ще и плащам таксата да не се притеснява, но каква е гаранцията че някой ден няма да ми надпишат фактурата не с 2, а с 200 лева, щом веднъж вече са го направили?
Знам че тук пишат и четат служители на Глобул, ако някой от тях има желание да провери случач, нека ми пише лично съобщение или мейл на root666 at abv . bg .
|
| |
|
|
|