|
Тема |
Re: Пак за прецакването на лоялните кленти. [re: StefanPan] |
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
|
Публикувано | 09.12.08 17:41 |
|
|
Защото и трите ни оператора са на постоянен стендбай за продажба, а при тази сфера цената на активите е право пропорционална на броя абонати. Затова е важна бройката и всячески се стимулира тя.
Всъщност Вивател е най-засегнат от темата препродажби, защото досега не е бил собственост на телекомуникационен оператор, който би влагал с дългосрочна цел; досега и оператора, и бтк са били и са собственост на американските пенсионери, вложили парите си във фондове, които основно с това се занимават - покупка-максимално развитие с малко пари-продажба.
Всъщност аз съм против всякакви бонуси за лоялност в която и да е сфера; това изкривява икономическата реалност и в дългосрочен план е много вредна практика. Особено пък по нашенски - щом съм преценил, че мога да си позволя мобилни услуги, то съм калкулирал и възможностите си за покупка на телефон и плащане на минути, не ща да ми ги подаряват. Както и всички други дребни подаръчета, макар, че Викторинокса от МТел и Полароида от Глобул и досега ми вършат работа. Всъщност, като вече 9 годишен клиент, по бих се радвал на един стилен календар, или запалка, или пепелник - не да е скъпо, а да е просто стилен подарък, който ще остане, отколкото да ми дадат евтин телефон, който след година ще хвърля или минути, които я ми трябват, я не.
"Лоялността" трябва да е взаимноизгодните условия...не само цени...така че да си седиш на избрания оператор. Не ща да ме "подкупват" с отстъпка от 20-30 лв. за стар модел апарат или с минути за десетина лева; предпочитам ясни условия и внимателно обслужване.
Ти като си купуваш през ден сирене от кварталния бакалин, искаш ли му бонуси?
Редактирано от Cтepн™ на 09.12.08 17:45.
|
| |
|
|
|