| 
         
        
  
        
					
				
			 
				Ползвам услугите на Глобул откакто са заработили в България.
 Последно в семейството ползваме три карти на договор на името на съпругата ми - двата номера са на повече от 5 години и половина, третият е с една година по-"млад". До преди няколко месеца имахме и четвърти номер на договор, но това е друга тема.
 Понеже сроковете на договорите изтекоха пролетта решихме с първите две карти да се обвържем с нови срочни договори и да вземем по едно промоционално телефонче. Не че имаме голяма нужда от тези карти, но нали сме малко сантиментални, а и тези мили писма за лоялни криенти над 4 години ни трогнаха.
 Да, ама не. Мацката погледна в компютъра и каза, че промоционален телефон може да се вземе само за едната карта - за другите лизинг, защото не сме покривали незнамсикакви критерии.
 Аз уточних, че не искам да ползвам преференция на стари заслуги, а да се възползвам от простата схема: сключваш договор за една или две години напред - получаваш телефон с отстъпка. Не ставало. Оказа се, че нашата дългогодишна лоялност е утежняващо положението обстоятелство. 
 Назидателно ни беше обяснено, че всъщност не сме толкова заслужили, а имало къде по-заслужили, които даже и безплатни телефони получавали. Вярно, е че през последните години разговорите ми намаляха, но пак плащаме прилични суми (последна сметка 60 лв. без стотинки). Е, щом нямам заслуги, ще останат и без тези пари. И без друго със съпругата ми имаме служебни телефони без лимит. 
 Само така и не можах да осмисля логиката, според която някой, който тепърва сключва договор с тях, ще бъде по-ценен клиент от друг, който е с тях от времето когато имаха толкова проблеми с покритието.
 С кеф да си ги усвояват петте левчета месечно, на новия клиент дето ще си купи карта заради телефона и ще я захвърли някъде.
 Следващата седмица спирам едната карта, а моят номер го прехвърлям към Вива или Мтел, за да не обременявам Глобул с претенциите си.
 Ако някой се сеща за една причина да не го правя, моля да сподели
  
        
        
  
          |