|
Тема |
Глобул и лоялните клиенти... |
|
Автор |
Диaн (uguoT) |
|
Публикувано | 09.06.08 19:58 |
|
|
Преди около седмица по никое време получавам писмо от глобул... отварям и се чудя защо така ми излиза сметката а то.... "господине вие сте лоялен клиент дрън, дрън.." и разбирам че ми предлагат да си закупя телефон на преференциална цена на изплащане без лихви и оскъпяване ако си преподпиша договора. Е заинтерисувах се и.... какво да кажа, телефоните са модел от преди 2 години (батерията ако не се ползва повече от година си заминава) ако се съберат 12-те или 24 вноски телефона излиза на цена по висока от тази която е на свободна продажба на нов телефон в конкурентни магазини... почесох се по тиквата и реших да проверя какво предлагат като договор... ами за НОВИ клиенти условията същите... реших да погледна какво предлагат като цени на услугата... ами те по-високи от тези на които съм подписал??? вдигат първоначалното време за таксуване 2-но от 30 секунди на 1 минута... Ако се ползва конкурентната "прима пролет" и цените се различават с 1 стотинка на минута!!! а няма такса, няма и обвързващ договор.
Господа от Глобул ако четете форума, аз съм ваш клиент от 5 години от които 4 лоялен (т.е. плащал съм редовно) и вие ми предлагате по-кофти условия??? извинявам се НО аз мога да чета и да ползвам калкулатор (с лист и молив бъркам) така че почешете се там където не ви сърби и си направете сметката какво предлагате понеже аз това го възприемам като лична подигравка. Ако ще предлагате оферти за телефони нека поне да са на пазарни цени, а ако ще предлагате да си сменя абонаментния план... поне да е по-изгоден за мен а не за вас!!!!
ако чете някой дето има мераци да става клиент на оператора да си прави сметката дали си струва
"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"
|
| |
|
|
|