|
Тема |
Не били компютри, а компоти... [re: Пaвeл] |
|
Автор |
PeterPan. (стар познайник) |
|
Публикувано | 05.05.08 18:24 |
|
|
Затова са измислени рекламите, за да се набива само хубавото при тях, а хората разбрали-недоразбрали да купуват и разгласяват още повече.
А истините за тази са:
1. Минутите са само в мрежата на Космоте, която тогава има само 50 хиляди активни номера (и под 1% пазарен дял)
2. Активирането на минутите е било възможно само при взимане на карта на тяхната нова тарифа в рамките само на март 2006 (по-късно срокът е намален).
3. Промоцията буквално скапва мрежата на оператора, особено в гъстонаселените места. Като резултат, те са принудени да условията й в движение. Напомня ли ви това за случки от друга страна на Балканите?
Тази оферта се дава за пример за лошо сработване между инженерен и маркетингов отдел на една фирма.
Редактирано от PeterPan. на 05.05.08 18:28.
|
| |
|
|
|