Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 15:55 19.07.25 
Клубове / Мобилни комуникации / Мобилни оператори / Глобул Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Глобул не спазва договора си - какво правим?
Автор Juck (KomatoZDelusioИ)
Публикувано22.02.07 14:49  



Едногошният ми договор с Глобул бе на път да изтече, когато сладкодумна операторка се свърза с мен, за да ми обясни какви са предимствата да поискам отново да подпиша договор с тях.

Дори ми направи среща за определен ден в един от центровете, на която не ме очакваха с ГОТОВИТЕ ЗА ПОДПИСВАНЕ ДОКУМЕНТИ. Може би е трябвало да бъде сигурна, че си е свършила добре работата?! Както и да - бях си зарязала си работата.. какво от това.

Бях решила да сменям абонаментния си план, така че след дълго чакане "адашката" [според баджа и] да излезе от вътрешното помещение, клечайки пред едно бюро, от другата страна на което седеше тя, започнах да попълвам документи и молби.

Според показаната ми таблица, преминавайки към новия договор, използвам пакетните 60 минути на Г60 + 20 допълнителни по програма "Лоялен клиент". Това беше и причината да не искам да премина на някоя от другите изгодни оферти на конкурентите им, защото мобилния телефон е основният начин за комуникация за мен в момента.

Клауза в договора гласеше каква неустойка дължа, ако бъде прекратен от моя страна или не си спазвам задълженията, а именно 100 лв. Никъде не пишеше какво се случва, ако те не спазят задълженията си.

Три месеца след това все още съм на Г30, няма и следа от договорените преференции, затова че съм се вързала с договор [нито 30+20, както трябваше да е по старата ми програма Г30, нито 60+20, както подадох молба да бъде]. Отделно от това ми спират телефона когато им скимне, та дори последния път получих съобщение за новоизла фактура повече от седмица преди да излезе и с това превишавах кредитния лимит. На точната дата отново ме информираха за нова фактура.

Няма да претендирам и за обещетяване на загубите, които претърпях следствие от непредсказуемите спирания на телефона ми - дали когато съм била на планина, в болница, организатор на мащабно събитие, без да мога да се свържа с никого..

Искам да знам само как мога да разваля договора и да спра отношенията си с тях, за да избегна подобни инциденти за в бъдеще, при условие, че не получавам договорените услуги и де факто са ме излъгали?

I like U...I shall kill U last

Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* Глобул не спазва договора си - какво правим? Juck   22.02.07 14:49
. * Re: Глобул не спазва договора си - какво правим? little_android   22.02.07 15:35
. * Re: Глобул не спазва договора си - какво правим? Juck   22.02.07 17:35
. * Re: Глобул не спазва договора си - какво правим? little_android   22.02.07 17:38
. * Re: Глобул не спазва договора си - какво правим? misho   23.02.07 12:59
. * Re: Глобул не спазва договора си - какво правим? little_android   23.02.07 13:11
. * Re: Глобул не спазва договора си - какво правим? дичo   23.02.07 15:32
. * Re: Глобул не спазва договора си - какво правим? AZ   16.03.07 15:01
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.