|
|
Получих последната си фактура за периода 15.11.05-14.12.05год. В извлечението към нея е записано пакет 34 минути, потребление 19 минути, остатък 10 минути. Реалният остатък, погледнато математически е 15 минути,а не 10. Абонат съм на програма Глобул 10, като след подписването на нов едногодишен договор ми бяха дадени допълнително по още 10 минути.
При направена справка с оператор на Глобул, на който пожелах през новата година Глобул да нямат проблеми и да не ме карат да чакам 5 минути,докато се свържа с оператор, ми бе отговорено, да съм благодарен, че съм чакал 5 минути, а не 30 минути. На питането ми защо са ми намалили остатъка от минутите в подробната разпечатка към фактурата ми, операторът не можа да ми обясни и ме насочи в магазин на Космоте.
В магазина в града,където живея ме помолиха да изчакам 24 часа, за да направят справка, тъй като и за тях бе необяснима ситуацията. След като отидох отново в магазина, ми казаха,че не знаят защо се е получило така.
Наистина 5 минути не са кой знае колко, но съм решил да си търся правата. Подадох жалба до Глобул, питането ми е кои други институции имат отношение към нарушените права на потребителите, освен Комисията за защита на потребителите, за да подам жалба и до тях?
Редактирано от CЛЪHЧOГЛEД/onemanshow/ на 06.01.07 14:22.
|
| |
|
|
|