|
Тема |
Ти си смешен! [re: pифo] |
|
Автор | няkoй (Нерегистриран) | |
Публикувано | 23.06.06 11:50 |
|
|
И какво от това, бе, приятелче? Нито е рентабилно, нито е нормално капацитетът на която и да е мрежа да е предвиден да обслужва 100% от клиентите по едно и също време. Това е в сила не само за мобилните оператори, но дори и за мрежата на ВиК, тази на НЕК, на интернет-доставчика ти. Само за сведение, БТК планират на АДСЛ 20 пъти по-малко капацитет, отколкото им трябва за задоволяване на нуждите на всички.
Ти, драги, на b-connect ли си? За толкова години не разбра ли, че b-connect картите имат по-нисък приоритет при осъществяване на разговор? Знаеш ли, че на Нова година аз нямах абсолютно никакви проблеми да набера максимум от втория опит, тъй като съм на договор, а б-конектите до мене се тормозиха доста?
Ако не знаеш, да знаеш вече, че като е натоварена мрежата, приоритет се отдава в този ред на:
- спешни повиквания - 150, 166, 160
- карти на договор
- входящи обаждания
За поддържане на възможност за горните три, страдат следните типове разговори:
- обаждания от b-connect
- обаждания до номер 123
Аз хващам бас за пари, че си на b-connect и си опитвал да набереш именно 123, не за да говориш с някого определено, а за да се изфукаш как можеш да говориш и ти. Ей заради такива изпълнения се претоварва мрежата - обаждания до съседа по маса/бюро/стол или до 123.
Глобул трябва да се замислят много сериозно да въведат плащане на разговора с автоматичното информационно обслужване. Крайно време е още с набирането на 123 да се отчитат пари, нека е по една стотинка на разговор, но да се отчитат пари, за да секне брутализма на абонатите на б-конект !!!
|
| |
|
|
|