|
Тема |
Re: Форум в сайта на оператора [re: мoбимeн] |
|
Автор |
мoбимeн (новак) |
|
Публикувано | 20.12.05 13:52 |
|
|
Може би си прав, но лично моето мнение е, че и добрите и лошите неща които се изговарят/ пишат за един или друг оператор трябва да бъдат написани във форум към сайта на оператора. Регистрацията трябва да бъде направена, примерно по GSM № (както направиха Глобул). Така в известна степен ще се гарантира, че плюещите или хвалещите наистина използват услугите на оператора, а не както в този форум, един обикаля с няколко ника и ръси глупости за едни и защитава други.
Това дали ще бъде полезно или не неможе да се каже със сигурност без да се пробва. Пък и няма да коства на операторите кой знае какво.
Също така не мисля, че си прав за това, че клиентите реват прекалено много: да наистина има такива, които вдигат патърдия за щяло и нещяло, да има такива които цепят стотинката на 100, да има такива само заради това да ядосат някого пишат/ говорят глупости, но трябва да признаеш, че и операторите не са коректни към своите клиенти. Доказаха го с промоциите си за безплатни разговори, било то с един номер или през определено време от денонощието. Даже съм по склонен да оправдая ресещите глупости клиенти тъй като те с приказките си не бъркат, директно, в джобовете на операторите, но операторите с техните "промоции" правят точно това.
Ако се върнем на темата за форума, все пак си мисля, че един такъв форум трябва да се поддържа (и то с желание) от съответните мобилни оператори.
|
| |
|
|
|