|
Тема |
камъчето което.. [re: XedoS] |
|
Автор |
Диaн (uguoT) |
|
Публикувано | 01.12.05 12:49 |
|
|
Ами аз лично не съм проверявал в интерес на истината ама обаждаш се на 123, представяш се казваш кога е проведен разговора и заявяваш че не искаш да плащаш грешките на системата и искаш сметката ти да бъде коригирана. А ако си на договор мисля че това е достатъчно основание той да бъде разтрогнат (погрешен тип таксуване) - все пак казват че малкото камъче обръщало колата. Записваш си кой номер на оператор ти е вдигнал и какво ти е казал - най-вече трябва да спазваш добрия тон защото все пак този разговор се записва и в един момент може да послужи като доказателство. Евентуано може да ти се наложи да пуснеш жалба и т.н. като посочиш причината за искането ти да разтрогнеш договора (фактура номер дата и час на разговора което доказва грешността в отчитането на системата) като много внимателно спазваш условието навсякъде да прилагаш само копия защото разделиш ли се с оригинала..... И все пак трябва да знаеш че господата няма как да не плащат на една банда адвокати да се справят с такива като теб така че може и да не успееш все пак.
"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"
|
| |
|
|
|