|
Тема |
Какво се случи днес ли? |
|
Автор |
doubleface (непознат
) |
|
Публикувано | 08.11.05 20:12 |
|
|
Днес се случи следното:
В атмосферата на усилена надпревара между трите ни мобилни оператора, вчера мой приятел реши да закупи 2 карти на абонамент от Глобул - едната на тарифа Глобул нула, другата на тарифа Глобул шейсе.
Обещания за ниски цени, най-изгодните на пазара в момента, лоялност и МНОГО ДОПЪЛНИТЕЛНИ минути към пакетите бяха чинно предложени от съответния дилър. До тук добре. Днес картите бяха активирани, и за жалост тутакси спрени.....("изходящите обаждания са ограничени от оператора")
След половинчасово дискутиране с дилъра, с оператор 4стотининезнамкойси, който всъщност и му затвори линията, стигнахме до истината - а именно, че картите са с нулев кредитен лимит.
Оказа се, че моя приятел е необходимо да внесе депозит за да си увеличи лимита и да може да говори, а след като си достигне лимита - спират го и пак трябва да си внася пари. Аз на това му викам предплатена услуга на такса 27+6 лева без ДДС.
Е, не може ли някак си да се "олекоти" това абониране и да се предложи малко повече уважение към клиента, който е избрал именно теб, а не друг, и който идва при теб с надеждата, че наистина се продава това, което се и предлага.
Тъпо, тъпо, тъпо и прецакващо.  
|
| |
|
|
|