|
Тема |
Мрежата или тел. генерират СМС-и |
|
Автор | Aбoнaт (Нерегистриран) | |
Публикувано | 28.02.05 21:57 |
|
|
Днес мой познат абонат на М-тел ми се обади да престана да го бомбардирам с есемеси /по негови думи поне 50/. Същевременно телефонът беше в чантата ми със заключена клавиатура. От този телефон /Сименс А52 с карта на Глобул/ не съм му се обаждала никога и не съм му изпращала есемеси. Имам името му в указателя, но само за информация - свързвам се с него от другия си телефон. Името му е първо в указателя, ако това има значение.
Обадих се на 123 и обясних на оператора какво се случва и той /тя/ обеща да се обади на техниците. След половин час ми звънна и ми каза да си изключа телефона, защото продължавал да генерира есемеси и повредата е в апарата - между другото също купен от Глобул.
Мои познати, които се занимават с продажби на телефони твърдят, че е изключено повредата да е в апарата, а по-скоро проблемът е в мрежата. На кого да вярвам? Първо държах апарат изключен около час, а след това си разменихме апаратите с друг абонат на Глобул и "бомбардировката" престана засега. Струва ли си да дам апарат на сервиза на Глобул да ми го тестват? Ако беше проблемът в апарата би трябвало да прави проблеми и на другия абонат
Изпадали ли сте в подобна ситуация?
|
| |
|
|
|