|
Тема |
Re: условия на гаранцията :) [re: dian_dimitrov] |
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
|
Публикувано | 27.09.03 16:44 |
|
|
Абсолютно си прав, точно това се покрива от гаранцията. Дори, ако четеш всичко описано в гар.карта, то не можеш да се сетиш за нищо, което наистина подлежи на гаранционна обслужване
И точно тука е разликата м/у сериозния търговец и този, решил да печели бързо, много и безскрупулно. Защото, когато занесох изтървания и чукван няколко пъти Сони на щерка ми в МТел и там човека веднага разбра, че се е разместил СИМ-четеца (или поне перата му), то приеха, че е от случайно чукване (все пак това не е кристална чаша, има някаква поносимост към грубости) и признаха гаранцията, НО веднага прекратиха продължението й. Т.е. един добър търговец се съобразява с клиента си (все пак не е смачкан апарата, само изтърван) и му дава право на една грешка. Още нещо - имах преблеми със зарядното си (голям луфт м/у фишката и гнездото) - оправиха ми го без никакви кандърми и заплаха за гаранцията ми и безплатно, естествено. А още в началото казах на момичето, че зная, че зарядното не влиза в гар.покритие, но все пак ги моля за помощ.
Днес също имах чудесни впечатления от серв.обслужване - отново проблем със зареждането, отново бързо съдействие и почистване на замърсени клеми на секундата; даже и гар. карта не беше в мен
Та думата е, не дали чак толкова стриктно се чете какво пише, а какво е отношението на дадена фирма към клиентите си и способността й да прояви чисто човешко разбиране в името на клиента си.
За съжаляние нашите малки магазинчета и сергии не мислят така
|
| |
|
|
|