|
Тема |
Re: Ужас я! [re: K-Л-E-O-П-@-T-P-A] |
|
Автор |
!co (и пр.) |
|
Публикувано | 25.04.03 21:16 |
|
|
Едва ли ще се почувстваш по-добре но не си единствената прекарана Специално ги питах - може ли да се спре картата и пак да се пусне и отговорът беше "Може". Е, след 4 месеца се оказа, че не може. А на всичкото отгоре бяха и нагли - "защо не си вземете би-конект? Или пък си платете за да ви пуснем стария номер (и да ви го клъцнем пак след това)"
И излиза, че клиентът, който си е платил картата е идиот, защото вместо да сключи едногодишен договор, да получи безплатна карта, да говори един месец и след това да не си плати сметката прави ОГРОМНОТА грешка да си плати за карта, за месечна такса и за проведените разговори. Резултатът е един и същ.
Имах предразсъдъци към МТел, но с тях проблеми (и не само аз) не съм имал. Спираш си телефона, след което можеш да го пуснеш без да ти се налага да плащаш нищо допълнително. И в зависимост от абонамента даже може да ти излезе по-евтино.
|
| |
|
|
|