|
Тема |
Рекламите на Глобул |
|
Автор | Дeдo Йoцo (Нерегистриран) | |
Публикувано | 11.04.02 23:07 |
|
|
Очевидно е, че бизнесмените и по-заможните люде ще си изберат Мтел. Ако могат да плащат месечни сметки по 200, 300 или повече лева, може да се предполага, че имат бързи коли и пътуват доста из страната и чужбина. Явно Глобул не може да пробие сред тази категория клиенти. С тоя символичен роуминъг и покритие от една трета от България какво им остава? Да се насочат към по-бедните, т.е. ученици, студенти, пенсионери, бачкери и т.н.
Какво виждаме по телевизията? Едно сбръчкано бабе се качва в автобуса. Звънва му телефончето и тутакси се превръща в обект на внимание от страна на рейвърите. В другата реклама някакъв бачкер излиза от шахтата и гордо се показва на света със звънящия си телефон.
С други думи, посланието е следното. Ние може да сме по-долу в социалната стълбица от вас, ама ей ни на, с нищо не ви отстъпваме. И ние сме мобилни като тежкарите. Никой не би искал да е сбръчкано бабе или бачкер в шахта. Но всеки си казва: Брех, щом като и тия низшите са мобилни, що пък да не пробвам и аз.
И понеже беднюгите са мнозинство в България, Явно Глобул добре си правят рекламната стратегия. Да видим третия оператор какво ще прави при тоя пренаситен пазар.
|
| |
|
|
|