|
ПРИЧИНИТЕ са, че на банката ИЗОБЩО не й дреме за удобствата на клиента. Клиентът е ДЛЪЖЕН да я ползва над 10000 лв. Квито и безобразия да върши банката - клиентът НЯМА ИЗБОР.
Нищо подобно. Клиентът има избор - да си смени банката.
Наследниците на клиента нямат избор, защото не те са сключвали договор с банката и са се съгласявали с условията й. Клиентът е омрел в ситуация на пълно съгласие с условията на банката - без значение дали знае или не знае какви са. Незнанието не е оправдание. И н конкретния случай наследниците по закон, но не и по договор с банката, ако искат да отпишат омрелия клиент като клиент, нямат друга опция, освен да скачат според нейната сопа.
Писах нещо тук, което мина между капките: в случай на смърт на клиента титуляр, законът задължава банката да му блокира сметката и никой да няма право да бърка в нея, особено банката, ако не са изпълнени еди-какви си условия. И туй може да продължи с десетилетия - кинтите в тази сметка са сламата, банката е кучето, което я пази - нито я яде, нито на другите дава. Искаш достъп до авоарите, кучета ти поставя условия, не са ти изгодни в момента... ами няма страшно просто отлагаш момента до споразумение. Банката не печели, ама и ти не си ощетен.
И кое му е сложното и тегавото?
|