|
Тема |
Re: къф информатик е, customer support [re: ~@!$^%*amp;()_+] |
|
Автор |
Naki (Company PC Guy) |
|
Публикувано | 05.06.23 00:24 |
|
|
Глупости.
Точно моята работа това "нещо" щеше тотално да я оплеска...
(Работим със скриншоти и други НЕтекстови данни, дето на ботчето щяха да му дойдат нанагорно. И 20% от работата ми да може да свърши без да прецака клиента, ще си е чисто християнско чудо.. )
Не пиша само каквото ми скимне, а такива неща дето биха решили проблема на клиента правилно и най-добре - проблеми често породени от калпав софтуер/бъгове, тоест с нетривиални решения.
Ако беше софтуерът идеален, може би ChatGPT-то щеше да има някакъв минимален шанс да е от полза, но точно пък нашият софтуер е бая далеч от "идеален".
ЕДИТ: Впрочем, аз не чатя с клиентите.
Работим в нереално време, т.е. с емайли. Съответно има разлика с директен, пряк чат като този на AI чат-ботовете.
Демек всеки емайл напред/назад е понякога къс като чат, да, ама понякога (по-честия случай) доста по-дълъг.
Вероятно ще ги обучат и на това, ама да напишеш 3-4 реда на 1 път, после други 3-4, после още 2-3 думи е едно, а голям емайл с много редове и параграфи, 3-4 атачмънта инлайн, още няколко извън текста - и после накрая клиентът да не разбере че отсреща е бот - съвсем друго!
Ще им отнеме известно време за това, а май не е и приоритет.
(Приоритети са лъгането, измислянето, етичните проблеми на АИ-то.. )
Редактирано от Naki на 05.06.23 00:43.
|
| |
|
|
|