|
Тема |
Re: 2 въпроса за Ескорт [re: Sasho_Forda] |
|
Автор |
Zarhi () |
|
Публикувано | 15.05.06 21:43 |
|
|
Кормилните щанги ( или вътрешните/дългите накрайници както ги знаят по магазините ) преди 2 седмици бяха по 16лв бройката. Малко трудно се бърка зад двигателя, но е напълно възможно да се сменят без "майстори".
Всички двигатели с хидравлични повдигачи причукват при запалване. Обаче спират почти веднага. Все пак на студено маслото е по-гъсто и съответно налягането е по-високо. Няма логика повдигачите да спират да чукат след като загрее двигателя. Напълно ли си сигурен че са повдигачите? Изпуснал повдигач си чука без значение топъл или студен двигател, даже на топъл в по-осезаемо. Даже като се замисля на Zetec констуктивно повдигачите не могат да чукат, все пак няма кобилици както на CVH, валовете ги натискат директно. Изпусне ли повдигач това значи съответния клапан да се отваря по-късно и да се затваря по-рано отколкото трябва. Заслушай се внимателно дали наистина чукането идва отгоре от главата.
Миналата година за последно правих старото фордче с 1.6 CVH двигател. Тогава комплекта ( 8 ) повдигачи беше 86лв. Някак не звучи реално на да има такава огромна разлика в цената ( освен в мото-пфое дето перманентно са се объркали с цените ). Все пак утре ще попитам за цената, защото ми стана любопитно.
|
| |
|
|
|