|
Тема |
Re: 2 въпроса за Ескорт [re: Zarhi] |
|
Автор |
Sasho_Forda (новак) |
|
Публикувано | 15.05.06 18:21 |
|
|
Здрасти. Оказа се изкривена лява кормилна щанга, което е довело до "отваряне" на колелата и от там до ядене на гумите от вътрешна страна. Явно съм минал през някоя жестока дупка. Сега го врътнах малко и ще следя дали ги яде. Мисля да си спестя реглажа този път. Виждам обаче, че си доста навътре в нещата с Фордчетата и ще се възползвам да питам още някой друг въпрос.
Чукат хидравличните чашки (някои им викат повдигачи) на клапаните. Минават 3-4 минути докато загрее и утихне. А може би шумът е от самите клапани и се дължи на това, че чашките влизат прекалено хлабаво в главата и маслото не може да създаде достатъчно налягане в тях. Карам така вече 70,000км. Преди 15,000 километра ги извадих и стояха една нощ накиснати в кореселин. После не можах да си позная двигателя - беше утихнал напълно и само лекото тракане на инжекторите се чуваше. За съжаление ефекта беше временен. Сега пак е на старото диридже. Слагам му масло Liqui Molly 10W40. Знам, че се препоръчва 5W30, но пробвах 2 пъти с такова и промяна не забелязах. Преди 3 години една чашка струваше 50лв, сега сигурно пак е толкова. Тоест 16 броя са 800лв, които бих ги дал ако знам, че ще спре да чука поне за следващите 50,000км. Дали ще има полза от една такава операция или да си го карам така? Още веднъж да спомена - двигателчето е 1996г. 1.8 Зетек
Редактирано от Sasho_Forda на 15.05.06 18:22.
|
| |
|
|
|