|
Тема |
Re: Няма сила от 950 до 1900 [re: J6B] |
|
Автор |
Zarhi () |
|
Публикувано | 11.05.06 08:03 |
|
|
Ламбда сондата има значение най-вече на бензин. В зависимост от показанията и за количеството остатъчен кислород в изгорелите газове компютъра на инжекциона освен че регулира дюзата, подава и сигнал към модула на запалването EDIS за промяна на изпреварването на искрата. Затова при слагане на газова не би трябвало да се прекъсва захранването на компютъра на инжекциона, а да се ползва емулатор на лабда сонда. Обаче голяма част от тези емулатори са изключително прости и неефективни. Не си спомням как реагира EDIS модула, ако сигнала от компютъра на инжекциона липса.
Принципно е възможно да се премери с мултицет. Но е много сложно и резултата е двусмислен. А живота на ламбда сондата е около 60 хил. км.
|
| |
|
|
|