|
Тема |
Re: виж сега моя опит :))) [re: Leitenanta] |
|
Автор |
tainamaina (непознат
) |
|
Публикувано | 21.11.05 14:49 |
|
|
Не зная колко са твърди москвичовите пружини, но е много. Височината на колата е каквато казах, отклонения не са желателни - ако е по-висока, опува амортисьора с удар при всяко прагче, ако са по-ниски, си е ниска.
Ако са много твърди може да се направи ниска, наистина до определена твърдост колата става по-стабилна, НО само ако се подберат и двете двойки пружини - и предни, и задни.
Сега както си, с твърди задни и много меки предни, колата се завърта в завоите. (нали? ;)
Принципът е, че страната (предница или задница), където се слагат по-меки пружини, става по-стбилна срещъ старнично плъзгане на гумите.
В твоя случай, предните са по-меки и задницата започва да се върти в завоите по лесно.
Като цяло по-твърдите пружини не позжоляват люлеене на купето. За да се избегне и резонанса на колелетата (подскачането) наистина си трябват амортисьори, но това не е много лош проблем за теб.
Ориентировъчно, отпред за 1,3 и 1,6 мотор трябжат пружини с диаметър на тела 11,5 до 13,2 мм, отзаде подобни - над 12 мм. Естествено зависи в какво сустояние са и от каква кола (материал).
Ако не променяш мнооого клиренса, слагай и карай! Ще се учудиш откъде се минава с такава кола - по стулби, леко на диагонал, през бурдюри, в коловозите си винаги един пръст над другите ;))))))
|
| |
|
|
|