|
Тема |
Re: и да питам още [re: Por_Vdovec] |
|
Автор |
1.8D (escort,combi) |
|
Публикувано | 10.11.05 17:32 |
|
|
Дизела е с ангренажен ремък и 2 ролки които задължително се сменят при новият внос(около 120 лв.в Аутоплюс и 30 лв.труд,онзи ден ги сменях)След това следващата смяна е чак към 70 000км.Дават го да се сменят на 45 000,но до 70 000 ще те изкара,а на 90 000км. вече се къса ремъка със сигурност(изпробвано е!!!).На дизеловият двигател единственото нещо което може да ти направи проблем е помпата.Тя ако е здрава никакви други кахъри няма да имаш.Ако излезе нещо друго то ще е дребно и ще се ремонтира сравнително евтино(свещи са по 6-7 лв/бр.,дюзите се възтановяват за по 5-6лв/бр,но това е еднократно)Двигателят е толкова опростен,че просто няма какво да се счупи:))Щом от Московец се качваш на дизелов Форд направо ще се родиш:)))Аз за 3 години здраво каране,все още не съм си оцапал ръцете(като изключим смяната на единият шарнир)
Редактирано от 1.8D на 10.11.05 17:37.
|
| |
|
|
|