Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 11:12 26.04.24 
Клубове / Техника / Автомобили / Ford Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Обезвъздушаването+ [re: legato]
Автор Щ-3O4Модератор (Щука)
Публикувано25.10.05 09:22  



Сутринта предупредиха столичани, да си отворят вентилите на радиаторите, защото ще пускат топлото:-) Да ги отворят за да не се получи въздушна възглавница. Системата се пълни бавно отдолу нагоре и в най горната част има преливник-като прелее-пълна е системата. Та така и с колите. Казанчето е в най горната точка. Отваряш всички кранове на отоплението, казанчето-без капачка и пълниш леко. Като достигне половината на казанчето, припалваш за десетина секунди и ако трябва-допълваш с антифриз. Оставяш на МАКС и това е. :-)
Използвам тук да продължа малко по въпроса трябва ли предварителен прогрев на двигателя преди тръгване или не.
-Всеки знае че има температурни разширения на клапани и сегменти. И термина-регулиране на "топло".
-гъстотата на маслото-ясно каква е.
-изпарението на бензиновите пари при ниска температура е по-лошо.
Инжекционните системи овладяват чрез контролера всичките аномалии и колата може да тръгне веднага без да дави и прекъсва. Още по-вече, че например в Германия е забранено работа на празен ход току така. Екологични норми се спазват.
При карбураторните двигатели нещата са различни.
Така, че моето мнение по този хич не елементарен въпрос от чисто техническа гледна точка е, че инжекционите трябва да подгряват 20-30 секунди, за карбураторните-1-2 минути. В зависимост от студа на вън. Да не говорим за запотени стъкла и т.н. От практическа гледна точка-всеки може да си тръгва когато си иска-без прогрев или с прогрев:-)

П.П.
Има един класически пример по темата:
Лекар обикаля цял ден пациентите с автомобила си. Разстоянията между жилищата им е малко и двигателя не достига работна температура. Освен това като спре при пациент-загася двигателя. И така цял ден автомобилът му работи в режим на недогрев. Което ясно до какво води-завишен разход на бензин и по-бързо износване на двигателя.

Редактирано от Щ-3O4 на 25.10.05 09:32.



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* Зимъска legato   20.10.05 10:37
. * Re: Зимъска Щ-3O4   20.10.05 11:03
. * Re: Зимъска legato   21.10.05 21:59
. * Обезвъздушаването+ Щ-3O4   25.10.05 09:22
. * сканирано от инструкции la4o   21.10.05 10:51
. * Re: сканирано от инструкции legato   21.10.05 11:23
. * Re: сканирано от инструкции Щ-3O4   21.10.05 11:42
. * Re: сканирано от инструкции Ceдмия   21.10.05 18:12
. * Re: сканирано от инструкции RlFRAF   21.10.05 14:24
. * Re: сканирано от инструкции Щ-3O4   21.10.05 11:47
. * Re: Зимъска lcoM   21.10.05 12:35
. * Re: Зимъска RepeatableRead   24.10.05 11:05
. * Re: Зимъска mir4o_1.8d   24.10.05 19:52
. * Re: Зимъска RepeatableRead   25.10.05 11:01
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.