|
Тема |
Re: Мондео-2000,95 [re: mamamu] |
|
Автор |
Mircha () |
|
Публикувано | 04.07.05 19:50 |
|
|
Здрасти,
Доста време си чакал докато се обадиш.
Да караме нещата подред. Това с придърпването винаги ли го имаш или само докато загрява. Аз съм имал същия проблем, но докато кората не е загряла. Ще ти се стори смешно, но сега ще ти разкажа от какво мисля, че е и как реших проблема.
Отзад би трябвало да си с две гърнета свързани помежду си с тръба. Тръбата се пада малко по-ниско от гърнетата. Тъй като това е най-отзад и там вече газовете са студени, парата кондензира и остава в тръбата. При мен се стигна дотам, че през зимата, след няколко кратки прехода, явно се натрупа доста конденз и после замръзна. Ефекта беше все едно са ми забили царевичен кочан в ауспуха. Като се постопли времето и успях да запаля, колата стана като джет. Щом я форсирам, отзат излита струя вода. Аз така я и изчистих. На Цариградско на 3-та с 6000 оборота, докато изхвърли всичко. От тогава и придърпването ми изчезна. Ти можеш да пробваш да разединиш тръбите - свързва ги една скоба.
Друг вариант е да ти е запушен катализатора.
Относно биелетите - провери първо предните. Понеже се движиш изглежда, че тропа отзад, но всъщност са предните. Изпитал съм го на гърба си. Задните, доколкото съм ги оглеждал е много трудно да се прецакат.
Разхода и при мен е толкова 9.5-10.5/лято-зима. Извънградско 8-8.5 (мен не ме свърта да карам със 100)
Вицове за Форд не знам много, та не мога да добавя нищо. Знам, че повечето майстори не обичат Фордовете, защото са с доста усложнена електроника, а пък в твоя/моя случай, както си забелязал, в коша няма къде игла да пуснеш. Това значи че трябват специализирани инструменти или повече майсторлък. А пък в повечето случаи поне едното липсва.
Успех и безаварийно.
Много е хубаво, нищо да не правиш и след това да си починеш. Исп.нар. поговорка
|
| |
|
|
|