Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 06:53 13.11.25 
Клубове / Техника / Автомобили / Ford Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Ами и аз да кажа две приказки... [re: kEFi]
Автор DiscМодератор (Ford Rider)
Публикувано29.10.04 10:13  



Понеже и аз имам проблеми... Незнам кое точно от всички гадости на инжекциона не работи добре, но проблемите са налице. По едно време бях полудял и щях да сменям всички датчици, после се отказах и така си карам. Да кажа какво съм установил досега - когато съм на газ, ъгъла на изпреварване на запалването автоматично се намаля от компютъра - защо?!? Когато изключа ламбда сондата - ъгъла отново се намаля! Явно е взаимосвързано - компютъра усеща чрез лабдата, че на газ сместа е бедна и връща ъгъла. МАР - сменял съм 6 датчика и единствената разлика която намерих е, че с единият от тях след като форсирам на място оборотите се връщат много по-бързо до нормалните от колкото с другите МАР. Датчика за температура на охлаждащата течност го мерих само веднъж и според информация на един клубар се оказа, че на 1,4 моно датчика е различен, а на всички останали моно е еднакъв (Аутодата не са на това мнение - там пише, че всички такива датчици са с еднакви стойности). Обичайното място на този датчик е на всукателните колектори, там където минава водата за затопляне на колекторите, но моят е на маркуча за радиатора на парното в купето, което не ме притеснява особено. В една програмка (забравих й името) е описано как може да си "настроите" ъгъла на изпреварване на запалването при EDIS. До диагностичният куплунг в коша на двигателя има още една букса - там с окъсяване на два от контактите се връщат 2 градуса, с окъсяване на другите два контакта - 4 градуса, а с окъсяване на всички - 6 градуса. Това последното трябва пак да го прочета. Правих тестовете на компютъра - дава разни грешки, които незнам по коя таблица с грешки да разчитам, защото имам поне 5 таблици и във всяка грешка 22 например значи нещо различно! Още има за писане, но в момента съм зает.

Orion CLX '91 1,4 CFI



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* ескорт 1.6 моноинжекцион-глъхне arrow67   02.10.04 22:19
. * и мойта Фиеста моноинжекция е с подобен проблем... DigiPro   03.10.04 20:51
. * Re: и мойта Фиеста моноинжекция е с подобен проблем... Ozzi   03.10.04 23:07
. * Re: ескорт 1.6 моноинжекцион-глъхне Ceдмия   26.10.04 20:01
. * Re: ескорт 1.6 моноинжекцион-глъхне _SLiThER_   26.10.04 22:44
. * не конкретно към теб... kEFi   27.10.04 12:16
. * Re: не конкретно към теб... Slack©   27.10.04 17:18
. * Re: не конкретно към теб... _SLiThER_   27.10.04 17:20
. * Точно! kEFi   28.10.04 13:17
. * Re: Точно! _SLiThER_   28.10.04 14:46
. * Нямам! kEFi   28.10.04 14:58
. * Re: Нямам! Ozzi   28.10.04 19:26
. * Re: Нямам! kEFi   29.10.04 09:00
. * Ами и аз да кажа две приказки... Disc   29.10.04 10:13
. * Re: ескорт 1.6 моноинжекцион-глъхне Ceдмия   28.10.04 16:02
. * Допълнение Ceдмия   28.10.04 18:58
. * Познато ... Lupo ®   28.10.04 18:29
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.