|
|
| Тема |
Ами и аз да кажа две приказки... [re: kEFi] |
|
| Автор |
Disc (Ford Rider) |
|
| Публикувано | 29.10.04 10:13 |
|
|
|
Понеже и аз имам проблеми... Незнам кое точно от всички гадости на инжекциона не работи добре, но проблемите са налице. По едно време бях полудял и щях да сменям всички датчици, после се отказах и така си карам. Да кажа какво съм установил досега - когато съм на газ, ъгъла на изпреварване на запалването автоматично се намаля от компютъра - защо?!? Когато изключа ламбда сондата - ъгъла отново се намаля! Явно е взаимосвързано - компютъра усеща чрез лабдата, че на газ сместа е бедна и връща ъгъла. МАР - сменял съм 6 датчика и единствената разлика която намерих е, че с единият от тях след като форсирам на място оборотите се връщат много по-бързо до нормалните от колкото с другите МАР. Датчика за температура на охлаждащата течност го мерих само веднъж и според информация на един клубар се оказа, че на 1,4 моно датчика е различен, а на всички останали моно е еднакъв (Аутодата не са на това мнение - там пише, че всички такива датчици са с еднакви стойности). Обичайното място на този датчик е на всукателните колектори, там където минава водата за затопляне на колекторите, но моят е на маркуча за радиатора на парното в купето, което не ме притеснява особено. В една програмка (забравих й името) е описано как може да си "настроите" ъгъла на изпреварване на запалването при EDIS. До диагностичният куплунг в коша на двигателя има още една букса - там с окъсяване на два от контактите се връщат 2 градуса, с окъсяване на другите два контакта - 4 градуса, а с окъсяване на всички - 6 градуса. Това последното трябва пак да го прочета. Правих тестовете на компютъра - дава разни грешки, които незнам по коя таблица с грешки да разчитам, защото имам поне 5 таблици и във всяка грешка 22 например значи нещо различно! Още има за писане, но в момента съм зает.
Orion CLX '91 1,4 CFI
| |
| |
|
|
|