|
Тема |
От тази екстра май много полза няма [re: PhoneFen] |
|
Автор |
diesel power (добра нафта) |
|
Публикувано | 01.10.04 18:30 |
|
|
Помисли само, какво прави перката? Ами тя духа на радиатора. А през радиатора минава охл. течност. Преминава, но ако има водна помпа, която да я върти. Е да, ама като колата е в покой и изкл. мотор, тогава и водната помпа не работи. Демек какво се получава- перката си духа там на радиатора, и го охлажда него в действителност, но охладената течност от него няма кой да я прекара да мине през двигателя и да отнеме топлината от там.
Искам да кажа, че и да има ефект, той е минимален. Може би единствено от това, че все пак от това духане се отвежда малко топлина от моторния отсек - като ефект на въздушно охлаждане. Затова ако си прегрял е вредно да изгасиш веднага колата - трябва да оставиш малко, за да може перката С ПОМОЩТА НА водната помпа да посвали малко температурата до нормално и тогава гасиш. Е, ако има как да пуснеш по нанадолнище на скорост без газ е най-добрия възм. вариант за спасяване на положението.
М/у другото, до колкото знам, на колите със задно предаване (нали моторът е успоредно разположен) перките им понякога не се включват с електромотор, а се въртят директно от водната помпа, май с някаква твърда връзка. За това последното само предполагам, моля ако греша някой да ме поправи. Та по тази причина там и да искат няма как след изкл. на двигателя да продължи да се вътри .
Fiesta '94 1.8TDРедактирано от diesel power на 01.10.04 18:42.
|
| |
|
|
|