|
|
| Тема |
...то и Щ-304 пита за това... [re: kadiev] |
|
| Автор |
kEFi (...) |
|
| Публикувано | 17.05.04 12:08 |
|
|
|
като ти правиха диагностиката не ти ли казаха кое е в норма, кое не и кое е с тенденция за влошаване...доколкото знам (ако става въпрос за компютърна диагностика и електронно управление на запалването) тестващият компютър мери всички показатели при различни режими на работа на двиг, вкл. и състава на отработените газове. Когато правих на мойта каручка - ми казаха, че всичко е в норма...само да имам предвид, че инжекторите ми са в начална фаза на запушване, МАП-а давал съвсем малки отклонения (бил леко изкривен, което пък е напълно жъзможно поради няколко "гърмежа", заради лоши кабели...). Та тоя МАП регулирал количеството въздух, подаван към двиг. и при мен се намира на изхода на въздушния филтър. Аз също имах проблем с чернилка от ауспуха, но изчезна със смяна на кабели+свещи+гарнитура на клапанната глава. Иначе самото ми запалване (и центровки) били идеални, ама то и не може да са други при наличие на ЕКУ, ламбда и незнам какво си още...ама ти си с карб...смукача ти ръчен или автоматичене?
| |
| |
|
|
|