И защото до 5г. цената му е наполовина от тази например на АUDI или VW, а качествата съизмерими. А цената на 10г. е колкото на упоменатите марки. Качеството на изработка е на същото ниво, нищо че собствениците на упоменатите марки не им се признава, че е така. Икономическата сметка е ясна. В практичните държави, където не носят "VW очила" това добре се вижда.
До известна степен сме "братчеди" с OPEL, защото освен че са двата най-големи производители на автомобили, са американска собственост и се произвеждат в Германия. Те също страдат от немския шовинизъм и ако не беше останало името им арийско, нямаше да се възприема като кола с немско качество. Въобще търговската марка влияе силно върху националните пристрастия. Някои въобще не се замислят, че Jaguar, Volvo и Mazda се произвеждат върху бази на FORD и разликите са във "фасона", но от търговска гледна точка е по-добре да не носят всички син овал. А добрите решения на конструкторските колективи в тези фирми от своя страна се внедряват в автомобилите с марка Форд.
Мисля, че изборът на кола е преди всичко въпрос на пари и на практичност. Свръх глупости са споровете, че дадена марка е по-добра.
Досега съм имал десетина коли от различни марки, не знам много ли са, но не са малко за човек, който си ги е купувал сам. Имам наблюдения и върху още толкова служебни.
Ако някой притежател на ....найсегодишно Ауди си вярва, че кара по-добра кола от моят вече петгодишен Форд, не ми пречи! Като го купих смених това-онова, задължителните ремъци и ролки, по ходовата част - носачи и толкова. От две години пари съм давал само за гориво, масло и филтри. Ами това е, като го купувах беше на три години и не бях луд да давам излишни пари, т.к. не нося "VW очила". В клуба на Ауди има една тема 'Разходи..". Мислех да им пусна една бележка, ама не съм гадняр. То човек като губи пари и не му идва акъл, няма смисъл друг да го вразумява. Ами средно момчетата за 2-3 години си плащат още веднъж цената, която първоначално са дали за подръжка. Срам ме е, но ми става "гъдел". Според тях такива като мене не са "в час", защото карам почти нова кола под 100 хил.км. с всички най-необходими екстри климатик, еърбеци, централно и т.н., не се ръся всеки месец за "ремонтчета", но видите ли не съм от "повелителите на пръстените".
Незнам, кой точно е в час, ама в света притежателите на коли със син овал са много повече от притежателите на коли произведени от VW концерна. Изводите всеки сам може да си ги прави.
|