Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 13:57 25.04.24 
Клубове / Наука / Хуманитарни науки / Философия Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Re: Ахил и костенурката [re: Bylgarinyt]
АвторПeтkoв (Нерегистриран) 
Публикувано09.12.02 01:44  



Здравей,
Ти май в момента си в Нета ?
Ето изпращам ти същия постинг :-)
Изпращам ти кратко описамие на новия метод- виж го по долу.:)
Ако искаш по-подробно да се запознаеш с проекта виж http://petkopetkov.narod.ru/shemi.hlp , това е помощната система към проекта.


КРАТКО ОПИСАНИЕ НА "МЕТОДА НА ГРАФИЧНАТА ЛОГИКА"


Наименованието на този метод е с голяма доза условност и трябва да се разглежда
само като едно име ,в противен случай може да се оформи едно неправилно възприятие
относно истинската същност на метода.
Преди да бъде направено каквото и да е описание на медода е необходимо да бъде
изяснено кое наложи неговата разработка:-При обстоен анализ на реалните процеси в
окръжаващия ни свят забелязваме един глобален закон-средата в която протичат тези
процеси е носител на параметрите на същите процеси,процеса е винаги обстоятелствен и
обстоятелствата се съдържат в средата /в системата от елементи/ където протича процеса.
При това коя да е система може да се да се разглежда като съставна част на по-голяма
система и от друга страна самата тя е съставена от други по-малки подсистеми.Качественните
и количественни характеристики на всяка система донякъде определят /детерминират/ приближено
процесите,но истинското му детерминиране е определено чрез реализация не само на вътрешните
закони на средата а и от външните взаимовръзки с окръжаващото тази подсистема.Поради това,че
реалния свят е система която няма външни по отношение на нея системи можем да твърдим ,че
реалноста е такава система,процесите в която протичат детерминирано предопределени единственно
от съставящите я елементи ,от тяхните качественни и количественни характеристики и тяхната
логическа взаимовръзка.В реалния свят съществува детерминираност базирана върху неговата
определеност.Говорейки за реален свят ние включваме в това понятие всички подсистеми които
могат да си взаимодействат,поради което допускането,че може да съществува външна връзка с нещо
външно по отношение на него води до извода,че ние се опитваме да представим някаква подсистема
на реалноста като самата реалност.И така ние вече можем да твърдим ,че разбираме ясно и точно
къде е скрит "програмния код" на процесите в реалния обекти:-в средата в която съществуват от
една страна и в самата тяхна вътрешна структура от друга страна.Тук трябва да кажем,че
разсъжденията които направихме са базирани върху дълбокото разбиране ,че реалния свят е причинно-
следственно определен и всякакви допускания,че в него могат да съществуват процеси които са
извън веригата напричинно-следственните връзки са несериозни,ненаучни,противоречащи на логиката
допускания които имат единственно мистична основа.
И така след този кратък /в интерес на истината малко философски/,но макар и кратък доста сериозен
анализ с цел откриване на движещия алгоритъм в протичането на реалните процеси вадим следните изводи:
1.Логиката на процесите от реалния свят е "втъкана" в "тъканта" от които са съставени отделните
елементи от същия процес от една страна,и в "тъканта" от която е изградена средата която е арена
на реалния процес.
2.Процесите са резултат от непротиворечива причинно-следственна връзка между средата и отделните
елементи участващи в тези процеси.
3.Средата има същност на носител на част от параметрите на процеса,върху тези параметри въздействат
отделните елементи участващи в процеса и променяйки ги променят по-нататъшното поведение на всички
елементи които участват в процеса /тъй-като част от тяхните параметри са в тази среда/.
4.Средата се явява особен вид канал за обмен на информация между отделните елементи която информация
генерира поведенческа определеност -еднозначност в поведението.
5.Средата е такъв елемент който осъществява функционалната възможност за права и обратна връзка между
отделните елементи,нещо подобно на центробежния регулатор при парната машина.
6.Средата има реална физическа същност в качественните и количественни характеристики на която се
съдържат параметрите определящи протичането на процесите-/консерва окомплектована с отварачка/.
В добавка можем да кажем,че хардуера при компютърните системи започвайки от клавитурата и завършвайки
с процесора и оперативната памет е онази реална среда в която протича процеса на обмен на информация.Тя
съдържа в себе си функционалност която може да бъде променяна при изменяне на състоянието и,точно това
се постига при въздействие от страна на потребителя или програмиста.
Възниква въпроса-може ли да бъде намерен начин за за бързо и лесно изменение на състоянието на тази
хардуерна среда,да се параметризира,да бъде тя заредена с информация довеждаща до качественно изменение
на нейната функционалност така че логическите и математически взаимозависимости да не се описват чрез програмен
код ,а да се самореализират.
Именно в търсене на този одговор се появи необходимоста от разработка на програмен метод даващ възможност
в реалната среда на компютърна конфигурация да се зареди състояние в най-висока степен доближаващо се до
процесите от окръжаващия ни реален свят,даващ възможност причинно-следственните връзки ,логическите и
математически взаимозависимости да бъдат извличани от тази среда на базата на тест,а не чрез програмно въвеждане,
да се реализира права и обратна връзка от процеса към средата и от средата към процеса.
Методът на графичната логика бе разработен с цел да се постигне общуване между компютъра и човека не
на програмен, а на човешки език.Да се вкарат в компютърните програми логически и математически функционални
зависимости които да не се въвеждат описателно а да се изчертават,които да не се компилират,които се извличат
чрез тест.Реализирането на виртуална среда притежаваща качествата на реална среда бе търсения ключ.
Тази виртуална среда изградена на базата на графичен образ притежава качествата на реалната
среда /тъй като има реално покритие в паметта на компютъра/ и следователно на нея са присъщи всички моменти
разглеждани в горните пунктове /от 1 до 6 /,тя съдържа в себе си част от алгоритъма на процеса ,тя е един
динамичен модул качественните и количественни характеристики на който постоянно се променят,тя е адин акумолатор
на обстоятелственност чрез който неопределеноста се превръща в определеност.Върху тази среда постоянно действат
променяйки я както потребителя,така и участващите в общия процес заедно с нея компоненти.Тя не е действащ
елемент а по скоро е обект на въздействие,определяйки чрез състоянието на параметрите си целия процес,тя е
онази колкото абстрактна толкова истинска арена на която се разменя информацията,на която се осъществява
правата и обратна връзка,за да се реализира един процес удивително приличен на процеса на човешкото мислене.
При този нов начин на организация се въвеждат мотиваций и методика на реализиране на мотивациите в зависимост
от обстоятелствата,а обстоятелствата се извличат от моментното състояние на графичната среда.Така получаваме
една програма за действие която която е параметично зависима от резултатите на някаква опитна постановка,
само,че тази опитна постановка е самата графична среда в комплект с протичащия процес.Ние априори не знаем
обстоятелствата,не знаем броя на участващите компоненти,не знаем тяхната функционална взаимосвързаност
поради което не можем да опишем програмно бъдещия процес.Това до сега бе непреодолимата пречка лишаваща
ни от възможноста да пишем код за програми с искуствен интелект-на искуственния интелект му е нужна среда
в която да генерира и тества варианти,на базата на опита да взема решения, за да опознаеш нещо трябва да го
видиш или с окото си ,или с "вътрешното си око".При човека тази лаборатория е в неговия мозък,зареден с базата
данни от познанието,зареден с генетически вградено познание /"процедурна функционалност на компонентите"/,съоражен
с мозъчни клетки /"компоненти"/ и с невронна мрежа по която се изпраща и разменя информацията /"графична среда"/.
Сега вече е налице всичко за да се имитира мисловния процес на човека.Програмната среда "СХЕМИ" където за първи
път бе приложен този нов програмен метод е достатъчно доказателство,че този метод открива нов хоризонт в изграждането
на интелектуални среди.И най-големите скептици не могат да не кажат-"Да,по този начин вече се получава !".
Едно от най-ценните качества на "Методът на графичната логика" е достъпноста на графичната среда за работа
от страна на самия изкуствен интелект,неминуемо в близко бъдеще това ще бъде използувано за получаване на
самоусъвършенствуващ се изкуствен интелект на базата на имитация на естествен подбор.Ако до сега никаква програма
не можеше да си промени схемата на процесора,то сега вече е възможно да се търсят по добри виртуални /графично
създадени/ схеми от самия компютър.Примамливо е да се мисли,че това което природата е сътворила на базата на
опита и грешките за период от милиони години за да стигне от първите микроорганизми до човека в съвременните компютри
би се реализирало за броени дни!!.Автора на този метод вярва,че това е един добър метод който в ръцете на умни хора
ще им позволи да създадат още по-умни от себе си машини /А защо машини ако са по-умни?/.
Сега да разгледаме накратко какви са елементите чрез които се реализира "Методът на графичната логика":
Независимо от това,че този метод е подход,механизъм за организиране на адаптивни,избирателно деистващи системи
способни да вземат решения или да предизвикват действия на базата на анализа на създадени обстоятелства,е необходимо
да упоменем инструментариума и елементите чрез които той се реализира.На първо място това е графична среда /като
графичнo изображение на монитора ,а като многомерен масив от данни в паметта на компютъра или на външен носител/.
На второ място това е таблична база данни която се генерира динамично и обслужва процесите с параметите съхранявани
в нея .На трето място това са компоненти с вградени в тях функционални методи.Тези методи се разработват в
зависимост от поведението което искаме да има програмната система.Тези методи се разработват по класическите начини
за програмиране,разликата е единственно в това,че са съобразени обстоятелственно да работят в комплект с графичната среда,
т.е.приучени са да действат обстоятелственно търсейки и намирайки обстоятелствата в състоянието на графичната среда,на
данните в другите компоненти или в табличната база от данни или пък от средата на самата операционна среда.Общо взето
тези компоненти са примитиви които нямат голяма програмна мощ.Като че ли дотук нищо ново,все познати неща,почти
конвенционални и все пак резултатът неочакванно добър,много добър и със стратегически последствия.Благодарение
на това че тези компоненти не действат самостоятелно или изолирано а действат в ансанбъл с останалите и с графичната
среда се генерира един сложен процес на взаимодействие между компоненти и графична среда ,между компоненти и
компоненти , където във многообразни цикли на взаимодеиствие се реализира истинския процес на искуственния
интелект,процес приличен на хаос в който хаос участвуващите елементи разменят реплики помежду си,подвикват си взаимно
подканят се един дуг да се провери това или онова ,да се провери състоянието на графичната среда ,последните след
проверката решават на базата на вградените им мотивации да действат или бездействат ,от своя страна също генерират
импулс за промяна на графичната среда и отново организиращи подканвания и отново,и отново...,в този високоорганизиран
хаос се ражда адаптивното и избирателно решение.В този еднозначно неопределен първоначално процес последователно се
оформят определящите го параметри на средата които довеждат до еднозначно решение,решение прилично на решението
което се прави от везните когато определят теглото на предмета ,те не изчисляват,те претеглят одговора.
Тоест програмната мощ произлиза не от съвършенството на неините градивни елементи а от начина по който
си взаимодействат.Така е и при човека,материалите от които е сътворен неговия мозък са същите от които е сътворен
мозъка на кравата,резултатът качество се определя от функционалноста при взаимодействие на материалите.
След като нахвърляхме грубо и най-общо съставните елементи необходими за реализиране на "Метода на графичната логика"
и най-общо засегнахме принципите на организация при протичането на процесите ще се опитаме разчленявайки цялото на
съставните му части да обясним по-подробно тези принципи на взаимодействие.За целта ще си послужим с няколко конкретни
примери реализирани в програмната среда "СХЕМИ".-Електропроводните линий са изчертани в стандартен Bitmap формат който
по същество е двумерен масив имащ за параметър на на всеки елемент от този масив цветът на точката.Тези линий са свързани
в мрежа както в реалната електропроводна мрежа и могат да бъдат както подробно географски разположени,така и изпълнени
като мнемосхеми /отразяващи само принципно ел.мрежата/.Различните състояния на тази графична мрежа се реализират чрез
цветовия параметър.Например червения цвят е параметричен израз на проводник под напрежение,синия цвят-проводник без
напрежение и черния цвят -заземен проводник.Компонентите които са носител на качествата на комутационната апаратура
се разработват така че плътно да съответстват на реалните съоражения и да могат да въздействат на състоянията на
графичната мрежа,аналогично на въздействията на реалната комутационна апаратура върху ел.мрежата.Без да се впускаме
в подробни разяснения относно функционалността на отделните компоненти ще упоменем само като пример,че компонентът
прекъсвач има предназначение да разкъсва или съединява графичните линий като ги запълва с някъкъв цвят отразяващ
състоянието.Разкъсването или съединяването на линий е лесна задача,по-трудното е да се определи в даден момент от
къде идва нарежението,ако например захранването е двустранно то след разкъсването и двете страни ще се окажат под
напрежение и цветовете на раздвоената линия ще остснст червени,ако ли пък захранването е било от ляво то след
разкъсването лявата половина ще остане червена /под напрежение/ а дясната половина ще се окаже без напрежение и
трябва да бъде запълнена с син цвят.Тук няма достатъчно надежден метод чрез някакъва предварително написана процедура
да се определи от къде се подава напрежението,чрез нарастважето броя на проводниците и броя на комутационните елементи
тази задача става все по-трудно изпълнима и в един момент започва да надхвърля възможностите на човека да следи и
организира такива взаимозависимости чрез програмен код.Още по голяма сила добива това твърдение когато се вземе впредвид
динамичността при конфигурирането и преконфигурирането на ел.мрежите.При методът на графичната логика този проблем се
решава по един универсален начин благодарение на възможноста да се тества.Постъпва се примерно така:-1 Обизточва се
цялата графична мрежа;- 2 Разкъсва се графичната линия в мястото на кмпонента прекъсвач;-Подава се импулс на запълване
с червен цвят от мястото наизточника на напрежение,този графичен импулс на запълване ще се пренесе до там където
графичните линии са прекъснати.В края на краищата дали само от ляво на компонента прекъсвач ще бъде състояние напрежение
или пък само от дясно ,или пък и от двете страни това се самогенерира като решение след така направения тест.
Тук трябва да отбележим че така полученото състояние в графичната среда служи не само за визуализация а основен
организиращ параметър при развитие на следващи процеси.При следващите процеси не се отчита как се е стигнало
до даденото състояние на системата,отчита се само какво е състоянието към дадения момент.Ако се
разгледа внимателно програмния код на програмната среда "Схеми" ще се установи ,че всички процедурни действия се базират
на своеобразни тестове на системата от графична мрежа и компоненти.Така стои решаването на проблема и при компонентите
разеденител които имат още по сложни задачи-да установят наличието на паралелно работещи трансформатори във веригата
на които се намират самите разеденители,да установят наличието на шунтиращи ги елементи и т.н. и т.н.Така стои въпроса
и при заземителите които трябва да установят има ли друго заземяващо устройство на тяхния участък,допустимо ли е
заземяването в даден момент и на даден участък или допустимо ли е отземяването.Така стои въпроса и при компонентите
от блокировките против непраилни деиствия.Така стои въпроса със всички елементи на програмната среда "СХЕМИ"
От казаното следва ,че голяма част от логическите зависимости не се задава а се извлича от самата среда.
Това в същност е главния момент на метода,извличане на логиката / а също и математическите зависимости/ от самата
среда /графична и компонентна/.
Що се касае за приложимоста на този метод при решаването на други задачи от друго естество различно от това на
програмната среда "СХЕМИ" авторите смятат ,че "СХЕМИ" е само един частен случай на прилагането на този метод.Този
метод може да бъде прилаган повсеместно при решаването на много разнообразни проблеми.Този метод е едно плътно
приближаване към реалния процес на мислене при човека и едва ли е необходимо да убеждаваме когото и да било в
универсалните възможности на човешкия мозък за анализ на разнообразни задачи.
При програмни среди от типа на "СХЕМИ" се постига един много добър резултат-Получава се език за програмиране
от най-високо ниво,където процеса на програмиране е сведен до изчертаване на схеми и въвеждане на данни,не се
пише нито един програмен ред.Този резултат дава в ръцете на експертите-непрограмисти програмен инструментариум
позволяващ им сами да съставят програми в своята област на познанието без да познават какъвто и да било от
досегаизползваните програмни езици.Програмния език при работа в програмната среда "СХЕМИ" е езика на човешкото
мислене,неминуемо така ще бъде и във всички програмни продукти които ще бъдат програмирани по "Метода на графичната
логика".
До нови срещи :)



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* Ахил и костенурката Пeтkoв   23.11.02 11:05
. * Re: Ахил и костенурката Bylgarinyt   23.11.02 14:22
. * Re: Ахил и костенурката Пeтkoв   23.11.02 16:59
. * Re: Ахил и костенурката zaphod   29.11.02 20:15
. * Re: Ахил и костенурката ПETKOB   29.11.02 20:45
. * Re: Ахил и костенурката Bylgarinyt   29.11.02 21:54
. * Re: Ахил и костенурката zaphod   30.11.02 11:28
. * Re: Ахил и костенурката Bylgarinyt   30.11.02 12:32
. * Re: Ахил и костенурката zaphod   30.11.02 14:52
. * Re: Ахил и костенурката Bylgarinyt   01.12.02 01:41
. * Re: Ахил и костенурката zaphod   01.12.02 11:00
. * Re: Ахил и костенурката Bylgarinyt   01.12.02 13:27
. * Re: Ахил и костенурката Boian   01.12.02 20:10
. * Re: Ахил и костенурката Bylgarinyt   02.12.02 01:24
. * Re: Ахил и костенурката Boian   03.12.02 02:44
. * Re: Ахил и костенурката Пeтkoв   05.12.02 13:05
. * Re: Ахил и костенурката zaphod   05.12.02 18:51
. * Re: Ахил и костенурката Пeтkoв   09.12.02 01:06
. * Re: Ахил и костенурката Boian   05.12.02 19:27
. * Re: Ахил и костенурката Пeтkoв   09.12.02 01:09
. * Re: Ахил и костенурката Boian   09.12.02 20:53
. * Re: Ахил и костенурката Petkov   09.12.02 21:14
. * Re: Ахил и костенурката Bylgarinyt   05.12.02 22:02
. * Re: Ахил и костенурката Пeтkoв   09.12.02 01:16
. * Re: Ахил и костенурката Bylgarinyt   09.12.02 01:25
. * Re: Ахил и костенурката Пeтkoв   09.12.02 01:44
. * Re: Ахил и костенурката Bylgarinyt   09.12.02 03:19
. * Re: Ахил и костенурката Пeтkoв   10.12.02 15:21
. * Re: Ахил и костенурката Bylgarinyt   10.12.02 19:55
. * Re: Ахил и костенурката Пeтkoв   09.12.02 01:32
. * Re: Ахил и костенурката Bylgarinyt   09.12.02 03:29
. * Re: Ахил и костенурката zaphod   01.12.02 21:43
. * Re: Ахил и костенурката Bylgarinyt   02.12.02 01:56
. * Re: Ахил и костенурката zaphod   02.12.02 19:37
. * Re: Ахил и костенурката Bylgarinyt   07.12.02 04:58
. * Re: Ахил и костенурката zaphod   07.12.02 10:22
. * Re: Такива задачи има в 7-ми клас Packoлниkoв   10.12.02 05:29
. * Re: Такива задачи има в 7-ми клас Пeтkoв   10.12.02 12:42
. * Re: Ахил и костенурката Пeтkoв   12.12.02 01:32
. * Re: Ахил и костенурката AЙДEEE   22.12.02 22:03
. * Re: Ахил и костенурката AЙДEEE   31.12.02 17:26
. * Re: Ахил и костенурката AЙДEEE   02.01.03 02:29
. * за Петков минyвaч   15.02.03 20:32
. * Re: за Петков zaphod   15.02.03 20:45
. * Re: за Петков Boian   16.02.03 20:08
. * Re: за Петков минyвaч   18.02.03 06:50
. * мисъл и сетива zaphod   18.02.03 08:28
. * ЕДНО ТЯЛО ЗАЕМА ЕДНО МЯСТО В ПРОСТРАНСТВОТО.. Пeтkoв   18.02.03 11:11
. * Re: ЕДНО ТЯЛО ЗАЕМА ЕДНО МЯСТО В ПРОСТРАНСТВОТО.. wilhelmmeister   18.02.03 16:16
. * ВЯРНО, АМА МИ СЕ СТРУВА ЧЕ ТОГАВА МЕ БАЛАМОСАХА :) Пeтkoв   19.02.03 02:57
. * и от къде на къде? zaphod   18.02.03 18:27
. * Е , ЧЛЕДВАЩИЯ ТИ ПЪТ НЯМА ДА Е ЗА СЕФТЕ :) Пeтkoв   18.02.03 18:47
. * за zaphod и сефтето му минyвaч   19.02.03 05:26
. * Ре: Петков и минувач Boian   19.02.03 01:54
. * ПРЕЧИ МИ ПРИЕМАНЕТО КОЕТО ЗАГЛАЖДА ФУНКЦИЯТА.. Пeтkoв   19.02.03 02:50
. * Re: ПРЕЧИ МИ ПРИЕМАНЕТО КОЕТО ЗАГЛАЖДА ФУНКЦИЯТА.. минyвaч   19.02.03 05:44
. * Re: ПРЕЧИ МИ ПРИЕМАНЕТО КОЕТО ЗАГЛАЖДА ФУНКЦИЯТА.. zaphod   19.02.03 08:32
. * ПАК ЗАОБЛЯНЕ ДЕ :) Пeтkoв   19.02.03 11:17
. * Re: ПРЕЧИ МИ ПРИЕМАНЕТО КОЕТО ЗАГЛАЖДА ФУНКЦИЯТА.. wilhelmmeister   19.02.03 11:37
. * Re: ПРЕЧИ МИ ПРИЕМАНЕТО КОЕТО ЗАГЛАЖДА ФУНКЦИЯТА.. Boian   19.02.03 18:53
. * Re: ПРЕЧИ МИ ПРИЕМАНЕТО КОЕТО ЗАГЛАЖДА ФУНКЦИЯТА.. zaphod   19.02.03 18:57
. * ЗА ИЗГРЕВА И КУКУРИГАНЕТО НА ПЕТЕЛА.. Пeтkoв   19.02.03 21:00
. * Re: ЗА ИЗГРЕВА И КУКУРИГАНЕТО НА ПЕТЕЛА.. zaphod   19.02.03 21:53
. * Re: ЗА ИЗГРЕВА И КУКУРИГАНЕТО НА ПЕТЕЛА.. Пeтkoв   19.02.03 22:13
. * Re: ЗА ИЗГРЕВА И КУКУРИГАНЕТО НА ПЕТЕЛА.. zaphod   20.02.03 21:54
. * ПРАГМАТИЗМА ПОМАГА ДОКАТО РАБОТИ.. Пeтkoв   21.02.03 00:58
. * Re: ПРЕЧИ МИ ПРИЕМАНЕТО КОЕТО ЗАГЛАЖДА ФУНКЦИЯТА.. wilhelmmeister   19.02.03 11:39
. * ЗА ЗЕЙФОД. Пeтkoв   19.02.03 12:09
. * Re: ЗА ЗЕЙФОД. zaphod   19.02.03 18:44
. * МИ НАЛИ ТОВА ТИ РАЗПРАВЯМ И АЗ Пeтkoв   23.02.03 00:32
. * Петков, вократсе Oм   16.11.07 14:19
. * ВО ИСТИНА ВОКРАТСЕ ! Пeтkoв   15.12.07 23:54
. * Re: ПРЕЧИ МИ ПРИЕМАНЕТО КОЕТО ЗАГЛАЖДА ФУНКЦИЯТА.. Boian   19.02.03 18:40
. * НЕ ЗНАЕШ КАКВО Е МНОГОЪГЪЛНИК ЛИ ?.. Пeтkoв   19.02.03 20:29
. * Re: НЕ ЗНАЕШ КАКВО Е МНОГОЪГЪЛНИК ЛИ ?.. Boian   19.02.03 21:48
. * Re: НЕ ЗНАЕШ КАКВО Е МНОГОЪГЪЛНИК ЛИ ?.. Пeтkoв   19.02.03 21:58
. * Re: НЕ ЗНАЕШ КАКВО Е МНОГОЪГЪЛНИК ЛИ ?.. zaphod   19.02.03 22:13
. * Re: НЕ ЗНАЕШ КАКВО Е МНОГОЪГЪЛНИК ЛИ ?.. Пeтkoв   19.02.03 22:19
. * случвало ми се е zaphod   19.02.03 22:38
. * ЕЙ ТОВА ТРЯБВА ДА ТЕ НАКАРА ДА СЕ РАЗМИСЛИШ..:) Пeтkoв   19.02.03 23:00
. * Re: ЕЙ ТОВА ТРЯБВА ДА ТЕ НАКАРА ДА СЕ РАЗМИСЛИШ..: Boian   20.02.03 01:13
. * БОЯНЕ РАЗСЕЯН СИ , ЯВНО ТИ СЕ СПИ..: Пeтkoв   20.02.03 02:30
. * Re: БОЯНЕ РАЗСЕЯН СИ , ЯВНО ТИ СЕ СПИ..: Boian   20.02.03 05:55
. * Е..ТАМ МИ БЕШЕ ДУМАТА Я..:) Пeтkoв   20.02.03 14:01
. * Re: Е..ТАМ МИ БЕШЕ ДУМАТА Я..:) Boian   20.02.03 17:48
. * представям си и летящи риби ама са абсурдни....:) Пeтkoв   21.02.03 20:29
. * летящи риби има! zaphod   21.02.03 20:56
. * А ЗЕЛЕН ПОДЗЕМЕН КАМЕНОЯД ИМА ЛИ ? Пeтkoв   22.02.03 02:03
. * Re: А ЗЕЛЕН ПОДЗЕМЕН КАМЕНОЯД ИМА ЛИ ? zaphod   22.02.03 10:31
. * ДА ДЕ , ПАК ИЗЛИЗА ЧЕ МАТЕМАТИКАТА СИ Е КУРВЕТИНА Пeтkoв   22.02.03 10:50
. * курветина или не, zaphod   22.02.03 11:17
. * СПОР НЕМА , НАЙ СТАРАТА ПРОФЕСИЯ СИ Е НУЖНА :) Пeтkoв   22.02.03 11:27
. * Re: ДА ДЕ , ПАК ИЗЛИЗА ЧЕ МАТЕМАТИКАТА СИ Е КУРВЕТ Boian   22.02.03 22:52
. * Re: ДА ДЕ , ПАК ИЗЛИЗА ЧЕ МАТЕМАТИКАТА СИ Е КУРВЕТ Пeтkoв   22.02.03 23:46
. * Re: ДА ДЕ , ПАК ИЗЛИЗА ЧЕ МАТЕМАТИКАТА СИ Е КУРВЕТ Boian   22.02.03 23:50
. * Re: ДА ДЕ , ПАК ИЗЛИЗА ЧЕ МАТЕМАТИКАТА СИ Е КУРВЕТ Пeтkoв   23.02.03 00:10
. * ТИ НЕ МИ КАЗА >> Пeтkoв   19.02.03 23:05
. * Re: ТИ НЕ МИ КАЗА >> zaphod   19.02.03 23:43
. * Re: ТИ НЕ МИ КАЗА >> Boian   20.02.03 01:16
. * Re: ТИ НЕ МИ КАЗА >> Пeтkoв   20.02.03 02:20
. * Re: ТИ НЕ МИ КАЗА >> Boian   20.02.03 05:57
. * РАЗСЕЯН СИ :) Пeтkoв   21.02.03 14:21
. * Re: РАЗСЕЯН СИ :) (пък ти май не мислиш) Boian   21.02.03 18:10
. * Re: РАЗСЕЯН СИ :) (пък ти май не мислиш) wilhelmmeister   21.02.03 18:33
. * Re: РАЗСЕЯН СИ :) (пък ти май не мислиш) Boian   21.02.03 18:36
. * Re: РАЗСЕЯН СИ :) (пък ти май не мислиш) Пeтkoв   21.02.03 19:57
. * Re: РАЗСЕЯН СИ :) (пък ти май не мислиш) Boian   21.02.03 21:19
. * А БЕ ИМА ЕДИН ОТ НАС ЗА..МА НЕЗНАМ КОЙ Е:)ислиш) Пeтkoв   22.02.03 01:57
. * Re: РАЗСЕЯН СИ :) (пък ти май не мислиш) Boian   21.02.03 21:22
. * Re: РАЗСЕЯН СИ :) (пък ти май не мислиш) Пeтkoв   22.02.03 02:13
. * Re: РАЗСЕЯН СИ :) (пък ти май не мислиш) Boian   22.02.03 03:57
. * БЕЗКРАЙНОСТИТЕ НЕ СА ЧИСЛА , ДАЖЕ НЕ СА НИЩО:) Пeтkoв   22.02.03 09:56
. * Re: БЕЗКРАЙНОСТИТЕ НЕ СА ЧИСЛА , ДАЖЕ НЕ СА НИЩО:) zaphod   22.02.03 10:16
. * Я ДА ЦИТИРАМ ЕДИН ОТ ПОСТВАЩИТЕ ТУК:) Пeтkoв   22.02.03 11:09
. * Re: Я ДА ЦИТИРАМ ЕДИН ОТ ПОСТВАЩИТЕ ТУК:) zaphod   22.02.03 11:34
. * АЗ ЦЕНЯ МАТЕМАТИКАТА:) Пeтkoв   22.02.03 12:27
. * Re: АЗ ЦЕНЯ МАТЕМАТИКАТА:) zaphod   22.02.03 13:10
. * ЗАЩО ХУЛЯ НЕДЕТЕРМИНИЗМА ЛИ ? Пeтkoв   22.02.03 16:15
. * Re: ЗАЩО ХУЛЯ НЕДЕТЕРМИНИЗМА ЛИ ? zaphod   22.02.03 20:23
. * Re: ЗАЩО ХУЛЯ НЕДЕТЕРМИНИЗМА ЛИ ? Boian   22.02.03 23:02
. * Re: ЗАЩО ХУЛЯ НЕДЕТЕРМИНИЗМА ЛИ ? Пeтkoв   22.02.03 23:26
. * ЗАЩОТО НЯМА КАК ДА РАБОТИ ГЕНЕРАТОРА НА СЛУЧАЙНОСТ Пeтkoв   22.02.03 23:20
. * Re: ЗАЩОТО НЯМА КАК ДА РАБОТИ ГЕНЕРАТОРА НА СЛУЧАЙНОСТ zaphod   23.02.03 09:35
. * Re: АЗ ЦЕНЯ МАТЕМАТИКАТА:) Boian   22.02.03 22:58
. * АКО СИ БЯХА ВИДЯЛИ САМИ ОСРАНИТЕ ГАЩИ .. Пeтkoв   22.02.03 23:39
. * Re: АКО СИ БЯХА ВИДЯЛИ САМИ ОСРАНИТЕ ГАЩИ .. zaphod   23.02.03 09:47
. * относно рационалните и ирационалните числа zaphod   20.02.03 08:45
. * Re: относно рационалните и ирационалните числа Boian   20.02.03 17:54
. * колко дявола могат да се съберат на върха на игла минyвaч   20.02.03 02:26
. * АБЕ ДЯВОЛИТЕ НИ ПРЕЦАКАХА НАС БАЛАМИТЕ :) Пeтkoв   20.02.03 02:35
. * за zaphod.. е ами това си е фасулска задача.. минyвaч   21.02.03 03:40
. * тия математици не са в час zaphod   21.02.03 08:25
. * но пък zaphod e винаги в час минyвaч   21.02.03 09:56
. * Re: но пък zaphod e винаги в час Boian   21.02.03 18:20
. * БОЯНЕ , БОЯНЕ..БОЯНЕ , БОЯНЕ..:) Пeтkoв   21.02.03 20:17
. * Re: БОЯНЕ , БОЯНЕ..БОЯНЕ , БОЯНЕ..:) Boian   21.02.03 21:18
. * МАТЕМАТИКАТА ЛИ.....:) Пeтkoв   22.02.03 01:52
. * Re: МАТЕМАТИКАТА ЛИ.....:) Boian   22.02.03 04:04
. * ФИЛОСОФИЯТА НЕ БЪРШЕ НАСРАНИ ЗАДНИЦИ...:) Пeтkoв   22.02.03 11:20
. * затова с приятелите се обиждаме на философ :))) zaphod   22.02.03 11:44
. * НА БОДЛИВА КРАВА ГОСПОД РОГА НЕ ДАВА :))) Пeтkoв   22.02.03 12:04
. * Re: НА БОДЛИВА КРАВА ГОСПОД РОГА НЕ ДАВА :))) Boian   22.02.03 23:05
. * Re: НА БОДЛИВА КРАВА ГОСПОД РОГА НЕ ДАВА :))) Пeтkoв   22.02.03 23:51
. * Re: ФИЛОСОФИЯТА НЕ БЪРШЕ НАСРАНИ ЗАДНИЦИ...:) Boian   22.02.03 23:05
. * Re: ФИЛОСОФИЯТА НЕ БЪРШЕ НАСРАНИ ЗАДНИЦИ...:) Пeтkoв   23.02.03 00:00
. * Петко Петко Петко Петко.. минyвaч   22.02.03 07:34
. * ПЪТНИКО СТРАНЕН..ПЪТНИКО ДРАГ.. Пeтkoв   22.02.03 10:44
. * викам Боян или zaphod минyвaч   22.02.03 07:20
. * Re: за zaphod.. е ами това си е фасулска задача.. Boian   21.02.03 18:17
. * верно е zaphod   22.02.03 08:44
. * Re: верно е че не е верно минyвaч   22.02.03 09:52
. * бира не пия zaphod   22.02.03 10:17
. * определението за граница - за Боян минyвaч   19.02.03 05:23
. * До всички. Bylgarinyt   19.02.03 09:17
. * Re: До всички. Пeтkoв   19.02.03 15:30
. * Re: До всички. Bylgarinyt   19.02.03 20:00
. * аз нямам проблем :)))) zaphod   19.02.03 19:08
. * Re: аз нямам проблем :)))) Bylgarinyt   19.02.03 20:04
. * я раздуй zaphod   19.02.03 20:07
. * Re: я раздуй Bylgarinyt   19.02.03 20:10
. * Ей ЗЕЙФОД , НЕДЕЙ ТАКА ЧЕ ТЕ СЕ РОЯТ:)))) Пeтkoв   19.02.03 21:44
. * Re: Ей ЗЕЙФОД , НЕДЕЙ ТАКА ЧЕ ТЕ СЕ РОЯТ:)))) zaphod   19.02.03 22:09
. * Re: Ей ЗЕЙФОД , НЕДЕЙ ТАКА ЧЕ ТЕ СЕ РОЯТ:)))) Пeтkoв   19.02.03 22:36
. * Re: Ей ЗЕЙФОД , НЕДЕЙ ТАКА ЧЕ ТЕ СЕ РОЯТ:)))) zaphod   19.02.03 23:56
. * Re: аз нямам проблем :)))) wilhelmmeister   19.02.03 23:51
. * Re: определението за граница - за Боян Boian   19.02.03 19:34
. * МАЙ ПАК СТИГНАХТЕ ДО КОЯ ДА Е РИБА .. Пeтkoв   19.02.03 20:40
. * Re: МАЙ ПАК СТИГНАХТЕ ДО КОЯ ДА Е РИБА .. Boian   19.02.03 21:53
. * Re: МАЙ ПАК СТИГНАХТЕ ДО КОЯ ДА Е РИБА .. Пeтkoв   19.02.03 22:38
. * Re: МАЙ ПАК СТИГНАХТЕ ДО КОЯ ДА Е РИБА .. Boian   20.02.03 06:02
. * МНОГО ДОБРЕ ЗНАЕТЕ ЧЕ БЕЗКРАЙНОСТА НЕ Е МЯРКА .. Пeтkoв   20.02.03 14:20
. * Re: МНОГО ДОБРЕ ЗНАЕТЕ ЧЕ БЕЗКРАЙНОСТА НЕ Е МЯРКА Boian   20.02.03 18:00
. * Re: МНОГО ДОБРЕ ЗНАЕТЕ ЧЕ БЕЗКРАЙНОСТА НЕ Е МЯРКА Пeтkoв   21.02.03 00:26
. * Re: МНОГО ДОБРЕ ЗНАЕТЕ ЧЕ БЕЗКРАЙНОСТА НЕ Е МЯРКА Boian   21.02.03 18:15
. * за Боян и прецизноста минyвaч   20.02.03 02:50
. * Re: за Боян и прецизноста Boian   20.02.03 06:04
. * ЧИСЛАТА НЕ СЪЩЕСТВУВАТ ОБЕКТИВНО Пeтkoв   20.02.03 14:35
. * Re: ЧИСЛАТА НЕ СЪЩЕСТВУВАТ ОБЕКТИВНО wilhelmmeister   20.02.03 14:52
. * Re: ЧИСЛАТА НЕ СЪЩЕСТВУВАТ ОБЕКТИВНО Пeтkoв   21.02.03 00:43
. * не си разбрал май идеите им zaphod   21.02.03 08:29
. * ТОВА Е ОТКАЗ ОТ ОБЕКТИВНИЯ СВЯТ.. Пeтkoв   21.02.03 12:27
. * Re: ТОВА Е ОТКАЗ ОТ ОБЕКТИВНИЯ СВЯТ.. zaphod   21.02.03 18:47
. * Re: ТОВА Е ОТКАЗ ОТ ОБЕКТИВНИЯ СВЯТ.. Пeтkoв   21.02.03 20:04
. * Трябва да дефинираме понятията си wilhelmmeister   21.02.03 18:30
. * ВЕЧЕ Е ДЕФИНИРАНО Пeтkoв   21.02.03 20:54
. * За обективността и математиката wilhelmmeister   23.02.03 11:26
. * Хайл wilhelmmeister ! минyвaч   22.02.03 07:54
. * за wilhelmmeister няма такова нещо като.. минyвaч   21.02.03 04:09
. * че то кое съществува обективно? zaphod   20.02.03 21:30
. * Re: че то кое съществува обективно? Пeтkoв   21.02.03 00:49
. * за Петков и неговата "тежка" мисловност минyвaч   21.02.03 03:14
. * ТЕЖКАТА МИСЪЛ Е БЕЗ КАВИЧКИ :) Пeтkoв   21.02.03 12:59
. * за zaphod - ами прав си, че нищо не съществува.. минyвaч   21.02.03 03:28
. * парадокс - трънки zaphod   21.02.03 08:15
. * zaphod - глогинки минyвaч   21.02.03 09:40
. * НЕ СУЩЕСТВУВАТ АМА СПОРЕД НАШИТЕ СХВАЩАНИЯ.. Пeтkoв   21.02.03 13:53
. * Петков внимавай да не се блъснеш в себе си! минyвaч   22.02.03 07:07
. * ВНИМАВАЙ С ХОДЯЧИЙТЕ ИДЕИ :) Пeтkoв   22.02.03 10:12
. * Петко внимателния минyвaч   22.02.03 22:31
. * Re: Петко внимателния Пeтkoв   23.02.03 00:16
. * Re: за Боян, прецизноста и числата и стотинките минyвaч   21.02.03 03:10
. * Re: за Боян, прецизноста и числата и стотинките Boian   21.02.03 18:32
. * не знаех, че безкрайностите освен, че съществуват минyвaч   22.02.03 07:13
. * Re: не знаех, че безкрайностите освен, че съществу Boian   22.02.03 23:11
. * НА МОЬОМ ЗАБОРЕ ХУЙ НАПИСАНО А ТАМ ДРАВА ЛЕЖАТ:) Пeтkoв   23.02.03 00:23
. * Надървения "философски" аргумент на Петко.. минyвaч   23.02.03 01:13
. * ТУКА Е ТАКА (НА ТРЕТИЯ ЕТАЖ ГРЕШКА НЕМА..:) Пeтkoв   23.02.03 02:36
. * До Простака Петков.. минyвaч   23.02.03 11:35
. * ТИ МАЙ НЕЩО ПСИХЯСА :) Пeтkoв   23.02.03 14:08
. * Тук почиват безкрайните множества.. минyвaч   23.02.03 01:03
. * Re: Ахил и костенурката hella   25.02.03 18:11
. * Е ..ОБЯСНИ ТИ ТОГАВА КАК АХИЛ ДОСИГА К-ТА Пeтkoв   25.02.03 22:02
. * Re: Е ..ОБЯСНИ ТИ ТОГАВА КАК АХИЛ ДОСИГА К-ТА hella   26.02.03 09:52
. * ЗЕНОН НЕ ТВЪРДИ ТОВА.. Пeтkoв   26.02.03 15:07
. * Re: Ти грешиш ... xeллa   26.02.03 17:55
. * ЧЕ КЙ ТЕ КАРА ДА МИСЛИШ БЪРЗО.. Пeтkoв   26.02.03 22:27
. * Re: ЧЕ КЙ ТЕ КАРА ДА МИСЛИШ БЪРЗО.. hella   27.02.03 10:18
. * Re: ЗЕНОН НЕ ТВЪРДИ ТОВА.. Boian   26.02.03 17:59
. * КАЗВАМ ГО ЩОТО ГО ПРЕДПОЛАГАМЕ.. Пeтkoв   26.02.03 22:35
. * Re: ЗЕНОН НЕ ТВЪРДИ ТОВА.. zaphod   26.02.03 19:06
. * Е..ТОВА ИСКАХ ДА ЧУЯ..:) Пeтkoв   26.02.03 22:49
. * Re: Е..ТОВА ИСКАХ ДА ЧУЯ..:) hella   27.02.03 10:30
. * Re: Е..ТОВА ИСКАХ ДА ЧУЯ..:) zaphod   27.02.03 18:52
. * Е , ПАК ЛИ СЕГА ОТНАЧАЛО..:) Пeтkoв   27.02.03 19:58
. * Re: Е , ПАК ЛИ СЕГА ОТНАЧАЛО..:) Boian   27.02.03 23:41
. * Re: Е , ПАК ЛИ СЕГА ОТНАЧАЛО..:) Пeтkoв   28.02.03 08:36
. * Re: Е , ПАК ЛИ СЕГА ОТНАЧАЛО..:) Boian   28.02.03 17:27
. * ТИ МАЙ ЗАБРАВИ ЧЕ ОБСЪЖДАМЕ ПАРАДОКС Пeтkoв   28.02.03 18:43
. * Re: ТИ МАЙ ЗАБРАВИ ЧЕ ОБСЪЖДАМЕ ПАРАДОКС Boian   28.02.03 19:43
. * ТОВА ВЕЧЕ СИ Е ГОВОРИЛНЯ..:) Пeтkoв   28.02.03 20:26
. * Re: ТОВА ВЕЧЕ СИ е... hella   28.02.03 23:16
. * ЗАБОЛЯ МЕ ЕЗИКА ДА РАЗПРАВЯМ СЪЩОТО:)... Пeтkoв   01.03.03 07:28
. * Re: ЗАБОЛЯ МЕ ЕЗИКА ДА РАЗПРАВЯМ СЪЩОТО:)... zaphod   01.03.03 08:29
. * И ЩО ТИ ТРЯБВАХА ТИЯ ТУХЛИ ? Пeтkoв   01.03.03 09:27
. * Re: И ЩО ТИ ТРЯБВАХА ТИЯ ТУХЛИ ? zaphod   04.03.03 08:08
. * Именно, именно ... hella   04.03.03 10:46
. * Т.е. искам да кажа ... hella   04.03.03 11:28
. * Т.е. hella   04.03.03 13:07
. * ИМА НЕЩО ИНТЕРЕСНО И НОВО В ТОВА МНЕНИЕ Пeтkoв   04.03.03 21:27
. * Re: Е , ПАК ЛИ СЕГА ОТНАЧАЛО..:) wilhelmmeister   03.03.03 23:30
. * МАЛКО УТОЧНЕНИЕ.. Пeтkoв   04.03.03 02:00
. * Re: МАЛКО УТОЧНЕНИЕ.. zaphod   04.03.03 08:31
. * ПРАВИШ ЛИ РАЗЛИКА Пeтkoв   04.03.03 21:03
. * Математиката и логиката са априорни науки wilhelmmeister   04.03.03 12:55
. * Ами това е същото, което му писах и аз hella   04.03.03 13:30
. * Re: Ами това е същото, което му писах и аз wilhelmmeister   04.03.03 17:57
. * математиката и логиката априорни науки??? zaphod   04.03.03 19:37
. * ДОБРЕ БЕ ДАВАЙТЕ ИДЕИ ЗА КОНСЕНСУС Пeтkoв   04.03.03 21:58
. * Re: математиката и логиката априорни науки??? wilhelmmeister   05.03.03 10:21
. * Re: Ами това е същото, което му писах и аз Bylgarinyt   04.03.03 22:09
. * СМЯТАШ ЧЕ МИСЛИМ В ТАКТОВА ЧЕСТОТА ? Пeтkoв   04.03.03 22:24
. * Re: СМЯТАШ ЧЕ МИСЛИМ В ТАКТОВА ЧЕСТОТА ? Bylgarinyt   05.03.03 23:10
. * Това вече го намирам за пълна глупост hella   05.03.03 10:00
. * КАКЪВ ЛИ БИ БИЛ МИСЛИМИЯ СВЯТ АКО НЕ ЗНАЕМ ТОЯ? Пeтkoв   05.03.03 10:31
. * ЗНАЧИ МАЛКО СЪМ ПИЛ ТОГАВА.:) Пeтkoв   04.03.03 21:44
. * В ТАЯ ТЕМА МАЙ ЗА ПРЪВ ПЪТ ЩЕ СТИГНЕ ДО КОНСЕНСУС Пeтkoв   04.03.03 21:38
. * Re: Ахил и костенурката Truden   09.02.08 12:04
. * ЩО Е ТО ПРЕДНИНА ? Пeтkoв   08.04.09 14:59
. * Re: ЩО Е ТО ПРЕДНИНА ? Aбcoлют   08.04.09 20:28
. * НА КОЕ ИЗМИНАВАНЕ НА ПРЕДНИНАТА ЩЕ Я НАСТЪПИ Пeтkoв   10.04.09 08:51
. * Re: Ахил и костенурката MMM   01.02.09 17:58
. * А ДАЛИ НЕ Е ПАРАДОКС? Пeтkoв   08.04.09 14:52
. * Re: А ДАЛИ НЕ Е ПАРАДОКС? Kpacи   15.04.09 14:04
. * Re: Ахил и костенурката Okaян яcтpeб   27.04.09 13:55
. * ПРЕДИ ДА Я ИЗПРЕВАРИ ТРЯБВА ДА ДОСТИГНЕ.. Пeтkoв   27.04.09 14:28
. * Re: ПРЕДИ ДА Я ИЗПРЕВАРИ ТРЯБВА ДА ДОСТИГНЕ.. Aбcoлют   02.05.09 21:15
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.