|
Тема |
Re: Болестите на Бравото [re: Бpaвa] |
|
Автор |
Ascona83 (бедствие !!!) |
|
Публикувано | 20.03.05 18:38 |
|
|
Аз да кажа само за ламарините, че в общи линий твърдостта на ламарината няма общо с мачкането при катастрофа. Мачкането зависи предимно от укрепващите прфили на отделните детайли, целта е отвън колата да се мачка безугледно, само и само вътре да се образува нещо като клетка в която водача и пътниците да са в безопастност. Също се цели енергията от удара да се адсорбира от ламарините на колата а да не се прехвърля вътре в купето.
Относно окачването колегата е абсолютно прав!!! При сегашното състояние на пътищата сигурно и на танк окачването ще се нуждае от ремонт след 10'000 км по пътищата!!! Друг е въпроса че има дупки в които може да изчезне икарус на градския транспорт, а какво остава за окачването на обикновен автомобил...
Наведи главата защото прелитам ниско с асконата !!!
|
| |
|
|
|