|
|
| Тема |
Re: Ламбда-сонда? [re: TEMPRlERl] |
|
| Автор | Mитko (Нерегистриран) | |
| Публикувано | 20.09.04 09:48 |
|
|
|
Здрасти, Светльо. Явно не си чел моите дълги теми за сондата. Можеж да я премериш просто с обикновен волтметър включен на волтове на скала 2 волта. Колата трябва да е загряла до работна температура. Напрежението на здрава сонда се мени от 0.2 до 0.9V Като промените са сравнително бързи. Зле е ако сондата седи постоянно ниско или постоянно високо. Следващото важно е скоростта с която реагира на промени. Например като подадеш рязко газ тя трябва незабавно да скочи над 0.7V и после за по-малко от 3-4сек. да слезе до 0.2V. Трите вида умряла сонда са: чете постоянно бедно, чете постоянно богата и твърде мудна сонда. И в трите варианта колата се спъва и разхода нараства много. И последно най-точния тест може да направиш с осцилоскоп. Тогава нещата са най-ясни.
| |
| |
|
|
|