|
Тема |
Re: Имате си нов съклубник! [re: Ивaнoв] |
|
Автор |
hf hpe (italian car fan) |
|
Публикувано | 18.09.04 01:30 |
|
|
първо педала на съединителя ти ще стане чувствително по мек
от там нататък всичко е стил на каране, ако наистина си държиш левият крак на съединителя когато не трябва ще имаш преждевременно износване
след това трябва да следиш съединителя да зацепва на удобното за твоето каране положение, не трябва да караш с много приплъзване
изобщо карането на полусъединител трябва да става само при тръгване и много рядко в други случаи
значи щом ти е тръгнала задната чистачка след напръскване най-добре ще е да свалиш механизма и да го разглобиш и смажеш(не е много трудно)
друг вариант е да го пръскаш всеки ден и да се надяваш да тръгне нормално
за този двигател като твоят не се наблюдават много дефекти
съединителя ти вече се е обадил
има проблем с гуменото покритие на дръжките- варианта е или обръщане(слагане на левите отдясно и обратното-като има малко преправяне) или смяна със нови цена 35-42 лева.
и един съвет който сега няма да ти е нужен но е неприятен ако се случи
всички италянски автомобили които са с имобилайзер в ключа са много капризни от към напрежение на електрическата система и когато напрежението е ниско и се правят опити да се пали автомобила системата на кода се сбъгва
в този случай цените са умопомрачителни защото трябва да се смени ЕКУ-то, ключовете на колата и имобилайзера.
затова съвет към всички с такива коли когато ви е паднал акумулатора не мъчете да палите, а първо си го заредете
|
| |
|
|
|