| 
	
 | 
	
          
            
              
                | Тема | 
                   каквото и да правиш [re: Totko] | 
                 |  
| Автор | 
jamie (Bad to the bone) | 
 |  
| Публикувано | 07.04.04 17:47 | 
 
 |  
 
 |  
        | 
         
        
  
        
				накрая пак е три-в-едно (ама не грунд боя и преобразувател...).
 Обаче ! Да предположим че изкърпиш дупките и потопиш купето в киселинна баня - след това то е с качеството на ново и съответно поне 7-8 години е перфектно. Да, ама трудно и скъпо ! В България - и невъзможно.
 Опция 2:
 Изкърпваш. После на песъкоструйка почистваш цялата останала ръжда - до лъскав (леко матиран от пясъка все пак) метал. Обезмасляване (парцал с бензин/коресилин). ВЕДНАГА пръскане с грунд. След окончателно втвърдяване - боя + безцветен лак. Това е постижимо и тук, дава перфектен резултат но все още е скъпо.
 Опция 3:
 Изкърпваш. С телена четка и шкурка махаш колкото може по-добре ръждата. Обезмасляваш. Преобразувател (аз ползвам ВЮРТ - чудесен и безопасен е), отново обезмасляване, грунд, боя и лак. Евтино, резултатите са средни (като трайност) - като цяло достатъчно.
 
 Къде е мястото на цинковите бои (защото галванизирането с цинк е невъзможно в любителски условия) ? Ами просто на мястото на грунда - използвай ги преди/вместо него. Предимството - по-добра защита дори и да е останала малко ръжда отдолу, дълговечност и най-важното - когато се наруши покритието не се получава разпространение на ръжда под покритието !!! Така дори и да има поражения, те са малки и лесно се оправят.
 ПП: Зингата има много по-евтини алтернативи (3-4 пъти). Просто посетете БРИКОЛАЖ....
  UB40 !
        
        
  
          |  | 
 |    |   
 
 |  
 |   
 |