| 
	
 | 
	
          
            
              
                | Тема | 
                   Ама не... [re: Uno-sx] | 
                 |  
| Автор | 
SHERlFF (BezoBrazniK) | 
 |  
| Публикувано | 25.07.03 17:07 | 
 
 |  
 
 |  
        | 
         
        
  
        
				комутатора е тва дето ти го слагат на колата вместо чукче и наковалня в делкото, евентуално, разбира се ако не си с още по-нова кола и нямаш направо компютърно запалване (на което някои пак му викат комутатор). това, което ти имаш предвид явно е включвателя на стартера. мога да ти дам съвет за елементарна проверка дали проблема е от включвател или от втулки на стартер -  вземи чувствителен волтмер, включи го към акумулатова (успоредно - едната щека на плюса, другата на минуса без да буташ нищо друго), когато дадеш на стартер ако напрежението пада рязко - значи включвателя работи, но стартера не може да завърти - проблема най-вероятно е във втулките на самия стартер, ако напрежението почти не се или почти не се променя (т.е. променя се с по-малко от 0,5В) означава, че проблема е в самия включвател, кабелите към него или силовия кабел към стартера (последното е по-малко вероятно). Можеш да направиш същия опит и с ампермер, но се съмнявам да намериш толкова мощен - добре е да е поне 30 ампера и пак не е сигурно колко точно ще е консумацията на стартера ако втулките му затягат. Успех и да разкажеш!
  "Защо си тъжен, човече? Нямаш ли приятели?  -   Имам... двама... Smith и Wesson!"
        
        
  
          |  | 
 |    |   
 
 |  
 |   
 |