|
Тема |
Ама не... [re: Uno-sx] |
|
Автор |
SHERlFF (BezoBrazniK) |
|
Публикувано | 25.07.03 17:07 |
|
|
комутатора е тва дето ти го слагат на колата вместо чукче и наковалня в делкото, евентуално, разбира се ако не си с още по-нова кола и нямаш направо компютърно запалване (на което някои пак му викат комутатор). това, което ти имаш предвид явно е включвателя на стартера. мога да ти дам съвет за елементарна проверка дали проблема е от включвател или от втулки на стартер - вземи чувствителен волтмер, включи го към акумулатова (успоредно - едната щека на плюса, другата на минуса без да буташ нищо друго), когато дадеш на стартер ако напрежението пада рязко - значи включвателя работи, но стартера не може да завърти - проблема най-вероятно е във втулките на самия стартер, ако напрежението почти не се или почти не се променя (т.е. променя се с по-малко от 0,5В) означава, че проблема е в самия включвател, кабелите към него или силовия кабел към стартера (последното е по-малко вероятно). Можеш да направиш същия опит и с ампермер, но се съмнявам да намериш толкова мощен - добре е да е поне 30 ампера и пак не е сигурно колко точно ще е консумацията на стартера ако втулките му затягат. Успех и да разкажеш!
"Защо си тъжен, човече? Нямаш ли приятели? - Имам... двама... Smith и Wesson!"
|
| |
|
|
|