|
Тема |
Какъв творчески потенциал? [re: Eon] |
|
Автор |
Meli () |
|
Публикувано | 28.01.04 16:08 |
|
|
Наистина ми звучи много интересно.
Но нека ви разкажа нещо, пък вие сами преценете.
Детето има двойка по рисуване. Очите на маската били много близо. Пикасо с тия очи от едната страна ряпа да яде, нищо, че е велик.
Друго дете има двойка по рисуване. Небето на пейзажа му е червено. Защо? Защото така е при залез. Обаче, не - небето се рисувало синьо, тревата се рисувала зелена ... защото така се рисувало.
Трето дете има двойка по български. За следния разказ по зададено начало. "Слънчев летен ден. Ние бяхме на море. Вятърът подухваше нежно. Влязох в морето и ... " - това е зададеното начало. Продължението за двойка: " ... видях царят на моретата. Нептун вдигна тризъбеца си и ме уби."
Четвърто дете има двойка по математика. Защото решава задачите с методи, неизучени от класа до момента. Нищо, че само си ги е открило. Двойка.
Та за какъв точно творчески потенциал говорим?
We dance round in a ring and suppose,
But the Secret sits in the middle and knows.
|
| |
|
|
|