|
|
| Тема |
Re:ОППААА! [re: MitreШoпa] |
|
| Автор |
!Roxana! (Libertarian) |
|
| Публикувано | 09.11.10 21:22 |
|
|
|
Най-лесно разбираемия, защото е най-популярен.
Популяризираха го, покрай интернационалното преподаване на бритиш инглиш. Много е знаял някой нещо за Оксфорд инглиш преди един век
Работила съм с щотландци, имат мноу сладък акцент, в къщи много се смеем и си имаме семейна закачка на шотландски диалект
И уелския го чухме и видяхме, и с ирладци трябваше доста да работя, няма как да ме уплашиш с диалекти и акценти. Знам, че в нета не личи, но се оправям с по няколко диалекта и акцента на всеки език, който съм практикувала някога, да не са и повече. Иначе не можеш да комуникираш нормално, ако се блокираш заради некакви си акценти къде ти отива бизнеса тогава, ако почнеш да търсиш в речника думички по никое време?
За да придобиеш някакво чепетление за езика на кралицата, погледай някой път БиБиСи Уан и програмите за парламента, или новините. Понякога я дават да говори, винаги само няколко думи. Е, заслушай се и ще разбереш защо е различен езика на управляваящата класа
Партнера е много смешен, освен че има цел живот тук и впечатления за цялата империя (пътувал е много по света, горкичкия ) и като почне да имитира, и си лягаме от смях. Особено когато сина ми почне да пригласа, направо става трагикомично, търкаляли сме се на пода от смях
Та, почват да си упражняват акцентите и изговорите, нещо като нашите северняшки и южняшки диалекти и правоговори, и става едно мазало
Но е добър урок по инглиш и за мен и за детето, и наистина се забавляваме....хаха, колко сме смешни, като почнем да бистрим езикови проблеми, сигурно сме адски смешни, ако някой ни гледа, хахаааа
Днеска се смяхме пак, защото понякога от бързане правим брокън инглиш или брокън бългериън, щото почнеш да казваш нещо и почнеш да мешаш езици, леле мале, какъв смях пада
Сетни ми масата, спри да миксваш езиците, гив ми обувките, или гет аут от банята крясъци рано сутрин по етажите ааааа
Робът се бори за свобода. Свободният - за съвършенство.
| |
| |
|
|
|