|
Тема |
Re: "Ракетният" двигател на Мазда: [re: Heoбoгoмил] |
|
Автор |
dian_dimitrov-60955 (uguoT) |
|
Публикувано | 01.03.18 18:31 |
|
|
Пич, ако забелязваш повечето тук спазват добрия тон спазвай го и ти.
Не знам точно какви са ти познанията по ДВГ но аз лично мога да те изненадам, просто съм израстнал в работилница. Знам доста неща но нещо не ми е по душа за да се задълбавам с това. Просто не мисля че някой е успял да надмине физическите закони и да изкара 10% по-голямо КПД а тук в репортажа само глупости изписани без да има "разход" и "живот на двигателя".
Ако се поразтърсиш по туба-та ще намериш клипчета на "Гошо Карбуратора" как със жигулата изрязваше поршета на Божурище. Ако беше толкова читава идеята да се сложат 4 карбуратора на жигулския мотор и да се мине на спирт то инженерите на Фиат са егати идиотите да не са разкрили огромните възможности на този двигател през 60-те години преди да до продадът на руснаците. BMW пък от двигател 1.5 литра около 50 коня само му слагат турбина и изкарват над 1000 коня че и във F1 имат победи.
Просто като четеш чети и дребните букви, това че някой бил "екслузивно поканен, поети са му разходите и само 2-ма от БГ са били поканени на хипер-мега-гига-тест" би трябвало да ти говори че е платен репортаж. Всеки един двигател си има заложби и може да се изстиска от него още нещо но на каква цена? и дали ще може да оправдае изискванията за сериен двигател с безпроблемен живот 300-400 000 км и приемлив рзход?
Колкото до мен и Хидразина и това че спъвам разработките на някой - нека този "някой" ако реши че точно аз съм единствената пречка за просперитета на земята да се яви пред мен, обещавам тържествено да започна да се занимавам с нещо друго и нищо да не казвам повече по темата.
След като видях колко съм велик ще седна да пия една ракия да не слагам прът в колелата на науката, земе ми мине манията за величие, някой ако има мераци да участва в лечението (групова терапия може да си спретнем) да се обади.
\\\"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате\\\"
|
| |
|
|
|