Както се влиза в компютъра.
Влизат по най-различни начини. Носили са ми и от опит за влизане с крак. Как съм го възстановил, само аз си знам.
Мисля, че не е задължително да имаш схема на нещо, за да го оправиш, с презумпцията че имаш опит и знаеш всяко едно нещо вътре какво е, както и ясна представа за работата на уреда като цяло. Логическото мислене в точните науки е първият и най-важен помощник на сервизния специалист, в частност и на всички, опитващи се да открият повреда, било в печка, било в самолет. На второ място е симптоматиката. Тя, в комбинация с горепосоченото мислене винаги дава първоначална оценка и насока за действие. Като цяло, на база досегашния си опит смятам че е погрешно да се мисли че една документация ще реши целия проблем, едва ли не да се осланяме на това, че като цъфне мануала в ръката ни и всичко е готово решено. Нищо подобно! Много пъти съм поправял какво ли не само на база на познания, свързани по някакъв начин с конкретния случай. Така е и тук. Вместо да търсиш схеми, отваряш, мислиш, мериш и ако нещо не е ясно, питаш, отговаря се, пак мериш, намираш повредата, отстраняваш, ееее тръгна, благодаря, край на темата. В общи линии това е схемата на плодотворния процес.Редактирано от Уотсън на 28.11.13 14:44.
|