|
Тема |
Re: Въпрос [re: нekoй cи] |
|
Автор |
Диaн (uguoT) |
|
Публикувано | 25.03.13 09:17 |
|
|
Със увеличаване на мощността се увеличава и КПД кое не е ясно?
Просто теорията на асинхронния двигател е като тази на трансформатора. Проблема идва от това че имаш въздушна междина между ротора и статора т.е. имаш разсейване. Тази въздушна междина по технологични причини не може да бъде под определени стойности и за двигатели под определена мощност е константна и вече става относително голяма и започва да влошава КПД-то. Друг фактор който влошава КПД-то ти е константната дебелина на изолацията (канална и на намотките) която пак води до разсейване и намаляване на магнитопровода. Като сложиш и това че не можеш да щанцоваш ламелите с точност под определената така че или имаш пренасищане или ограничаваш каналите за полагане на проводника.
Та при малките машини това с подмяната на двигателя с по-малък може да ти изиграе лоша шега ако ме разбираш - по-малкия да харчи пак толкова или дори повече при едно и също натоварване. За това мисля съм написал че трябва да се погледне конкретната ситуация, нека питащия да разясни за какво става въпрос.
"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"
|
| |
|
|
|