| 
	
 | 
	
          
            
              
                | Тема | 
                   Re: :) [re: Xoлдън] | 
                 |  
| Автор | 
Диaн (uguoT) | 
 |  
| Публикувано | 25.09.10 17:39 | 
 
 |  
 
 |  
        | 
         
        
  
        
				Ако е вярно това,което си написал, автомобилостроителите,вместо да харчат пари за производство на ротори за асинхронните генератори в колите (които са най скъпия детайл на генератора),щяха отдавна да са минали на ефтиния вариант с кондензатори.Те отдавна замениха статорните намотки на стартера с постоянни магнити с цел намаляване на разходите. 
 Ти си на ход.
 
  Имаше един труд на един русенски университет... не ми се търси сега и вътре е дадена формулата - в нея за даден капацитет участват напрежението, тока и... синхронната честота. А при автомобилите честотата на въртене се променя от към 700 (и по-долу пада ама няма производство на ел. енергия при нормалните алтернатори) до към 7000 об/мин.
   
  Така че за автомобил ако ще се ползва съответния генератор е нужно да се променя капацитета на дадената паралелна кондензаторна батерия спрямо оборотите. Но ако ще се ползва като обикновен генератор - там се иска стабилна честота и.. няма проблеми с капацитета.
 
  А да... другата седмица съм из вашия вилает  може да пробваме влиянието на бирата върху пържените картофи. И да изясним точно какво се получава с тези генератори.
  "Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"
        
        
  
          |  | 
 |    |   
 
 |  
 |   
 |