|
|
Сега казвам от личен опит какво съм си патил (ти решаваш).
Та не съм виждал въпросната машина така че само предполагам. При някои дисплея си е отделно и тъч-а също е отделен модул и са слепени по между си като на мобилните телефони - може да се разлепи и т.н. рискове много. Аз преди време гризах дървото с дисплея на колата, оказа се че се продават лентови кабели, братския руски народ беше правил експерименти да загрява и лепи кабелите (продават се Т образни накрайници за поялник) и т.н. Ефекта беше докато не го сложих на колата и като минах по дупките и го напече слънцето и пак наново - явно не се бях справил както трябва. Иначе кабели по али-акспреса колкото ти душа иска:
Из OLX има доста хора специализирали се в ремонт на тези кабели така че потърси там най-добре. Аз лично си намерих работещ дисплей и си седнах на задника.
Друг е въпроса че при по-новите разработки се ползват готови модули като тези за ардуино-то мисля с UART интерфейс, лошото в случая е че май искат и препрограмиране, из али-то се продават каквито ти душата поиска.
Просто за сега дисплея е "на ръба" малко му трябва да се пипне и да спре да работи - ти си решаваш дали да поемеш риска всички да ревнат "той го счупииии" и да излезеш виновен. Най-добре изчакай да спре само и тогава бърникай.
\\\"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате\\\"
|
| |
|
|
|