Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 19:00 21.12.24 
Клубове / Наука / Технически науки / Електроника Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Re: Питане за тип мотор [re: neznaiko22]
Автор dian_dimitrov-60955 (uguoT)
Публикувано14.08.16 23:31  



Нужни са ти 2 литра бира (да не си на сухо) и 2-3 часа свободни както и познания как се работи с кеш-а на гугъла. Не казвам че е често но редовно се появяват из базар-а и продавалник-а се появяват такива фуражо/ярмо/мелки със снимки и описание.

Като жокери:
основен присъединителен параметър на двигателите това е "височина на оста" т.е. разстоянието от равнината на която е стъпил двигателя до центъра на оста (ако е с лапи/крака), Друг параметър (вторичен след първия) това е дължината на двигателя - тук са "малък", "Среден" и "дълъг" - за ориентир разстоянието между болтовете.

Сега уловката... ами не знаеш каква е шайбата като за начало. След това спазва се едно правило при производството на ел. двигатели (асинхронни) за "запазване на въртящия момент" т.е. да можеш спокойно да свалиш един двигател и да сложиш друг с други обороти ако момента зависи линейно от оборотите т.е. Ако имаш двигател 3000 оборота 2.2 киловата да го замениш с 1.1 киловата 1500 оборота и обратно. Е ся и най-голямата уловка... имам кофти чувството че в случая товарната характеристика е "вентилаторна" т.е. с увеличаване на оборотите момента не се увеличава линейно а квадратично (не ме питай от къде знам, ако не си виждал 50 киловата ярмомелка аз съм виждал).

С думи прости - като за начало трябва да си сигурен че машината е ОК - т.е. лагери, сита и ножове са си на мястото. След това измерваш дупките (разстоянието между центрите) къде се е държал стария двигател, съгласно присъединителните размери си намираш някой стар каталог на ЕЛМА Троян (имаше ги из нет-а) и виждаш 1.2 или 2.2 ти пасва и вече е въпрос на тестове... колко ток харчи при тези обороти и дали ситото може да поеме още. Между другото и присъединителните размери са си стандартни.

"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"


Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* Питане за тип мотор neznaiko22   10.08.16 18:09
. * Re: Питане за тип мотор hidrazin4o   10.08.16 20:36
. * Re: Питане за тип мотор neznaiko22   10.08.16 20:49
. * Re: Питане за тип мотор bat.goiko   10.08.16 20:57
. * Re: Питане за тип мотор ramzes1977   12.08.16 08:38
. * Re: Питане за тип мотор neznaiko22   12.08.16 15:29
. * Re: Питане за тип мотор Диан   12.08.16 17:15
. * Re: Питане за тип мотор neznaiko22   13.08.16 12:31
. * Re: Питане за тип мотор dian_dimitrov-60955   14.08.16 23:31
. * Re: Питане за тип мотор potr   15.08.16 21:43
. * Re: Питане за тип мотор Tom_cat   15.08.16 23:48
. * Re: Питане за тип мотор dian_dimitrov-60955   16.08.16 13:50
. * Re: Питане за тип мотор neznaiko22   17.08.16 10:03
. * Re: Питане за тип мотор dian_dimitrov-60955   18.08.16 23:10
. * Re: Питане за тип мотор potr   18.08.16 22:50
. * Re: Питане за тип мотор Tom_cat   18.08.16 23:05
. * Re: Питане за тип мотор dian_dimitrov-60955   18.08.16 23:28
. * Re: Питане за тип мотор kikimor   19.08.16 06:47
. * Re: Питане за тип мотор potr   13.08.16 15:05
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.