|
Тема |
Re: Питане за тип мотор [re: neznaiko22] |
|
Автор |
dian_dimitrov-60955 (uguoT) |
|
Публикувано | 14.08.16 23:31 |
|
|
Нужни са ти 2 литра бира (да не си на сухо) и 2-3 часа свободни както и познания как се работи с кеш-а на гугъла. Не казвам че е често но редовно се появяват из базар-а и продавалник-а се появяват такива фуражо/ярмо/мелки със снимки и описание.
Като жокери:
основен присъединителен параметър на двигателите това е "височина на оста" т.е. разстоянието от равнината на която е стъпил двигателя до центъра на оста (ако е с лапи/крака), Друг параметър (вторичен след първия) това е дължината на двигателя - тук са "малък", "Среден" и "дълъг" - за ориентир разстоянието между болтовете.
Сега уловката... ами не знаеш каква е шайбата като за начало. След това спазва се едно правило при производството на ел. двигатели (асинхронни) за "запазване на въртящия момент" т.е. да можеш спокойно да свалиш един двигател и да сложиш друг с други обороти ако момента зависи линейно от оборотите т.е. Ако имаш двигател 3000 оборота 2.2 киловата да го замениш с 1.1 киловата 1500 оборота и обратно. Е ся и най-голямата уловка... имам кофти чувството че в случая товарната характеристика е "вентилаторна" т.е. с увеличаване на оборотите момента не се увеличава линейно а квадратично (не ме питай от къде знам, ако не си виждал 50 киловата ярмомелка аз съм виждал).
С думи прости - като за начало трябва да си сигурен че машината е ОК - т.е. лагери, сита и ножове са си на мястото. След това измерваш дупките (разстоянието между центрите) къде се е държал стария двигател, съгласно присъединителните размери си намираш някой стар каталог на ЕЛМА Троян (имаше ги из нет-а) и виждаш 1.2 или 2.2 ти пасва и вече е въпрос на тестове... колко ток харчи при тези обороти и дали ситото може да поеме още. Между другото и присъединителните размери са си стандартни.
"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"
|
| |
|
|
|